دیدار تیم های داماش گیلان و مس رفسنجان که با یک گل در استادیوم عضدی به سود داماش خاتمه یافت، حاشیه هایی نیز داشت که در ادامه گزارش حواشی این مسابقه را از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان می خوانید.

 

-امین متوسل زاده بازیکن پیشین داماش و پگاه گیلان با شعار امین لوکاتونی مورد تشویق هواداران داماش قرار گرفت که وی با کوبیدن مشت گره کرده بر روی سینه اش و همچنین پرتاب گل به سمت هواداران به ابراز احساسات پرداخت.

همچنین رسول سروش نیا و وینگو بگوویچ (سرمربی مس) که به ترتیب بازیکن داماش و مربی پگاه بوده اند نیز از سوی هواداران داماش به تناوب مورد تشویق قرار گرفتند.

 

-این دیدار با توجه به زمان و اطلاع رسانی بسیار نامناسب رسانه ها و همچنین نتایج نامناسب داماش گیلان با حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد.همچنین باشگاه داماش در روندی که از ابتدای فصل ادامه داده است هیچگونه پرده نوشته ای را برای اطلاع رسانی زمان مسابقه در سطح شهر نصب نکرد.

 

-متاسفانه اینترنت هیات فوتبال استان گیلان همچون هفته های گذشته در زمان برگزاری مسابقه به طور کامل قطع بود و مشخص نیست که این مشکل کی قرار است برطرف شود. این مسئله باعث شد تا خبررسانی خبرنگاران به رسانه ها با مشکل و تاخیر انجام شود.

 

-سعید قدمی در دقیقه 25 مسابقه به دلیل مصدومیت شدیدی که برای او پیش آمد از زمین مسابقه خارج شد تا هرندی دست به تعویضی اجباری در نیمه نخست بزند. این نخستین بار در فصل جاری است که قدمی کمتر از 90 دقیقه در زمین مسابقه حاضر بوده است. هنوز از شدت میزان مصدومیت قدمی خبری در دست نیست.

 

-مهدی نوری بازیکن پیشین پگاه نیز به مانند بگوویچ، متوسل زاده و سروش نیا در بین دو نیمه تشویق شد.

 

-تماشاگران جایگاه پشت دروازه برخلاف بازی های گذشته تمام نیمه اول را سکوت کردند و تشویق نکردند. این بخش از تماشاگران پس از به ثمر رساندن گل داماش در شعاری جالب که به شکل بیانیه و البته گیلکی سر داده شد از داماش خواستند تا این بازی را پیروز شود.

متن این شعار به این شکل بود: آهای داماش ، جانه می مار تی غمه خورداندرم، جان تی مار ده ببر مرداندرم.

 

-هواداران داماش با شعار پیشکسوت، مسئولین / حمایت حمایت، از مسئولین و همچنین پیشکسوتان فوتبال شهر خواهان پشتیبانی از داماش شدند. همچنین در شعاری با مضمون فرماندار با غیرت و مهدوی تشکر تشکر از مهندس عیسی مهدوی فرماندار ورزش دوست شهرستان به دلیل حمایت هایش از داماش تشکر کردند.

 

-پرده نوشته ای بر روی دست تماشاگران دیده می شد که بر روی آن نوشته شده بود: " هواداران داماش خواهان رفتن امیر عابدینی از باشگاه داماش هستند" همچنین هواداران در پایان مسابقه نیز برعلیه امیر عابدینی شعارهایی را سر دادند.

 

-کادرفنی مس رفسنجان به برخی از تصمیمات داور مسابقه اعتراض داشتند. آنها معتقد بودند گلی که مس رفسنجان به ثمر رساند خطا نبوده و یک ضربه پنالتی نیز باید به سود این تیم در دقایق پایانی گرفته می شد.

همچنین داور مسابقه یک گل داماش را نیز مردود اعلام کرد و به سعید مرتضوی به دلیل خطای هند در صحنه این گل اخطار داد.

 

-درخشش بهنام لایقی فر دروازه بان داماش در این بازی به خصوص در دقایق پایانی بازی سبب شد تا وی در چند نوبت و به شکل ویژه از سوی هواداران تشویق شود.

 

-درپایان مسابقه برخی از بازیکنان داماش از شدت شوق و خوشحالی گریستند که می توان در این بین به طالبی و فرزام پور اشاره کرد. همچنین بازیکنان به نشانه تشکر به سمت تماشاگران رفتند و خوشحالی خود را با آنها تقسیم کردند.

 

-در حین برگزاری کنفرانس خبری مربوط به امید هرندی، وینگو بگوویچ سرمربی مس به سالن کنفرانس آمد و پیروزی را به سرمربی داماش گیلان به زبان فارسی تبریک گفت و همین مسئله باعث شد که سالن کنفرانس برای دقایقی شکل نامنظمی به خود بگیرد.