دیار وارش: دیدار تیم های داماش گیلان و فجرسپاسی با تک گل مصطفی حاجتی از روی نقطه پنالتی به سود داماشی ها خاتمه یافت. در این دیدار داماشی ها در دو صحنه دیگر نیز اعتقاد به پنالتی داشتند.
حاشیه نگاری این بازی کم حاشیه را از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند:
 
-بارش بسیار شدید باران سبب شد که از این دیدار استقبال قابل توجهی نشود و حدود هزار هوادار متعصب داماش در این بازی حاضر بودند. هواداران داماش گیلان علی رغم وضعیت بسیار بد جوی مثل همیشه نود دقیقه به تشویق تیم خود مشغول بودند و در نهایت نیز پیروزی تیم خود را جشن گرفتند.
 

-پیش از آغاز بازی بنری با متن احساسی از سوی هواداران تیفوسی داماش در رختکن داماش گیلان نصب شده بودند تا بازیکنان با روحیه ای دوچندان وارد میدان شوند.
 
-در صحنه ای بسیار مشکوک در درون محوطه جریمه خطایی بر روی محمد حیدری صورت پذیرفت که داور مسابقه از اعلام ضربه پنالتی خودداری کرد. در ادامه حیدری که در این صحنه دچار مصدومیت شده بود جای خود را به سعید مرتضوی داد تا مهاجم جوان رشتی داماش به جای او دقایق پایانی نیمه اول و همچنین نیمه دوم را در زمین حاضر باشد. همچنین به غیر از اعلام ضربه خطای پنالتی که به دلیل خطای هند فجری ها با ضربه شوت مرتضوی بدست آمد، خطای مشکوک دیگری نیز در درون محوطه جریمه اتفاق افتاد که باز هم داور از آن چشم پوشی کرد تا به رغم پیروزی داماش باز هم مشکلات داوری بر علیه این تیم درفصل جاری ادامه دار باشد.
 
– با وجود داوری این مسابقه دچار مشکلاتی بود تماشاگران داماش به هیچ وجه به تیم داوری مسابقه توهینی نکردند و تنها با شعارهایی نسبت به نوع قضاوت وبی عدالتی اعتراض نمودند.
 
-داماش گیلان پس از به ثمر رساندن گل رفته رفته روندی دفاعی به خود گرفته بودو همین مسئله سبب شد تا هواداران داماش با شعارهایی از مجید جهانپور سرمربی داماش بخواند که تیم از این حالت خارج شود و تهاجمی بازی کند.
 
-در جایگاه پشت دروازه بنری از تیم نوجوانان داماش گیلان به چشم می خورد که به جهت تبریک در خصوص پیروزی سه بر صفر این تیم در تبریز و حفظ سهمیه لیگ برتری شهر رشت در مسابقات جوانان تدارک دیده شده بود.