دیدار تیم های داماش گیلان و شهرداری تبریز بعدازظهر یکشنبه در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار و با نتیجه دو بر دو مساوی خاتمه یافت. در ادامه حاشیه نگاری این بازی را از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان خواهید خواند.

 

-زمان برگزاری بازی سبب شد تا کمتر از دو هزار نفر از این دیدار استقبال کنند. این درحالی است که تعداد تماشاگران در دقایق ابتدایی مسابقه کمتر از نصف همین تعداد بود. جالب اینکه طبق برنامه ریزی سازمان لیگ تمامی مسابقات لیگ دسته اول در روزهای وسط هفته برگزار خواهد شد.

 

-در دقایق ابتدایی به دستور یکی از عوامل هیات فوتبال پرده ای که در جایگاه پشت دروازه نصب شده بود و روی آن نوشته شده بود "جایگاه تیفوسی" از روی فنس کنده شد. این حرکت با عکس العمل تماشاگران آن بخش مواجه شد تا دقایقی بعد بار دیگر نصب شود.

 

-در حین برگزاری مسابقه و مخصوصا در دقایق ابتدای، چندین بار محمد آبشک هافبک رشتی فعلی باشگاه ملوان که سابقه چهار و نیم سال حضور در داماش گیلان را دارد، به شدت مورد اعتراض هواداران داماش قرار گرفت. تماشاگران علاوه بر شعارهای تند، برگه هایی که وی را بی غیرت خطاب می کردند نیز در دست داشتند. ضمن اینکه بنری از این بازیکن با نام ملوان نیز توسط تماشاگران پاره شد!

 

-متاسفانه خدمات اینترنتی هیات فوتبال گیلان همچون چند هفته گذشته در پایین ترین سطح خود قرار داشت و در زمان برگزاری بازی به غیر از چند دقیقه به طور کامل قطع بود تا در عصر ارتباطات خبرنگاران برای سرویس رسانی به رسانه های خود دچار مشکل شوند!

 

-از نکات جالب پیراهن های بازیکنان شهرداری تبریز عدم درج نام اسپانسر بر روی پیراهن 5 بازیکن این تیم در درون میدان بود! به نظر می رسد شهرداری چی های تبریز برای 6 بازیکن با اسپانسرشان توافق کرده بودند!

 

-خداداد عزیزی سرمربی شهرداری تبریز در ابتدای بازی توسط تماشاگران داماش تشویق شد. وی در حالی که پس از ابراز احساسات به سمت رختکن می رفت با شعار خداداد جکی چان مورد تشویق قرار گرفت و البته در انتهای بازی نیز به خاطر سروصدا و اعتراض هایش در کنار زمین از سوی هواداران مورد اعتراض قرار گرفت!

 

-مرتضی ابراهیمی، علی نظرمحمدی و مسعود رهنما از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

 

-شعار گیلان سرور آذربایجان پس از چند حرکت تحریک آمیز بازیکنان شهرداری از سوی تماشاگران داماش سرداده شد.

 

-درحالی که مازیار ربیعی فرد یک بازی داماش را به علت محرومیت بر روی نیمکت حضور نداشت، این بازی را هم با اعلام کمیته انضباطی و به خاطر همان اخراج در بازی نفت محروم بود. البته نیمکت داماش در این بازی نیز یک اخراجی داشت و تذکرات بهنیا ناظر این مسابقه مهرزاد خیراندیش بدنساز داماش از سوی داور مسابقه اخراج شد.

 

-تبلیغات آهن و فولاد لوشان که در برخی بازی های فصل گذشته بر روی پیراهن داماش نقش بسته بود، در این بازی نیز بر روی پیراهن های طرح جدید داماش گیلان حک شده بود. البته فعلا که از این تبلیغات پولی دست بازیکنان را نگرفته است.

 

-پس از اشتباه بهنام لایقی فر در به ثمر رسیدن گل نخست شهرداری تبریز، تماشاگران برای روحیه دادن وی را تشویق کردند و دلداری دادند.

 

-سعید مرتضوی که از دقیقه 75 وارد میدان شده بود در دقیقه 86 و پس از اخراج دغاغله با سامان فرزام پور تعویض شد. هرندی تاکتیکی بودن این تعویض را در کنفرانس خبری رد کرد و دلیلش را مصدومیت مرتضوی عنوان کرد.

 

-در انتهای بازی چند بار شعارهایی بر علیه امیرعابدینی مدیرعامل داماش سرداده شد. امید هرندی سرمربی داماش نیز برای لحظاتی از گزند شعارهای انتقادی دور نماند و اعتراضات پراکنده ای به صورت شعار شنیده شد.

ضمن اینکه تعدادی از هواداران داماش نیز در پایان بازی نسبت به وضعیت تیم و عملکرد وی به او اعتراض کردند که با پاسخ هایی از سوی هرندی مواجه شد.