دیدار تیم های مقاومت تهران و داماش گیلان در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت . حاشیه نگاری از حواشی عجیب این مسابقه از نگاه وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه این مطب خواهید خواند: 

 

-جمعی از هواداران داماش گیلان صبح چهارشنبه با دو دستگاه اتوبوس عازم ورزشگاه میلاد نور تهران شدند تا به تشویق تیم محبوب خود در دیدار مقابل مقاومت تهران بپردازند. مجموعا یکصد هوادار، داماش را در این دیدار میان هفته، نود دقیقه مورد تشویق و حمایت خود قرار دادند. 

 Moghavemat-0-0-Damash--1-havdar12--1--ATLIzBQ

 

-از ورود هواداران داماش گیلان پس از رسیدن به محل برگزاری مسابقه برای دقایقی ممانعت به عمل آمد! ورزشگاه میلاد نور که محل برگزاری دیدار مقاومت تهران و داماش گیلان بود، در محدود نظامی قرار داشت و همین مسئله و ناهماهنگی باعث این ممانعت شد. مشخص نیست که چرا اگر محدودیت وجود دارد در چنین فضایی یک دیدار رسمی فوتبال لیگ سراسری برگزار می شود!! 

Moghavemat-0-0-Damash--EHESNHM

 

-ورزشگاه میلاد نور تهران در واقع به یک زمین تمرین شباهت داشت و سکوهایی کوچک فلزی در آن تعبیه شده بود که شاید تنها ظرفیت یکصد تماشاگر را داشت. 

 

-چمن ورزشگاه میلاد نور شرایطی بسیار اسف بار داشت و همین وضعیت بد زمین عاملی شد تا علاوه بر اینکه از کیفیت فنی بازی کاسته شود، میثم میرپسندیده از داماش گیلان نیز در دقیقه 40دچار مصدومیت شود. در بخش هایی از سطح زمین مسابقه که چمن دچار پوسیدگی کامل شده بود، چمن هایی رنگی ریخته شده بود. 

Moghavemat-0-0-Damash--1--EGHRDTC

 

Moghavemat-0-0-Damash--15--DJzFzLJ

 

-امیرمحمد مظلوم بازیکن جوان سابق داماش گیلان که هم اکنون در حال گذراندن دوره خدمت سربازی اش در باشگاه مقاومت است، از کنار زمین نظاره گر این مسابقه بود. 

 

-اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش با سفر به تهران در محل برگزاری دیدار تیم های مقاومت تهران و داماش گیلان حاضر شد. وی دقایقی را از بین هواداران داماش گیلان به تماشای این بازی ایستاد. 

Moghavemat-0-0-Damash--10--BRTXMUT

 

-برخی از اعضا و کادر تیم مقاومت تهران به طور مشخص با فریادهای خود از توپ جمع کن ها می خواستند تا در زمان هایی که باید توپ را دیر به بازیکنان داماش برسانند و بر همین اساس نیز در چند برهه از ضد حملات و یا موقعیت های مناسب داماش جلوگیری شد. 

 

-داماش در این بازی نیز بازیکن مصدوم داشت. پس از محمدطالبی که دوران نقاهت مصدومیتش را سپری می کند، این بار نوبت به میثم میرپسندیده شد تا با توجه به زمین نامناسب بازی در دقایق پایانی نیمه اول دچار مصدومیتی جدی شود و نخستین تعویضی داماشی ها در این بازی به طور اجباری رقم بخورد. همچنین سعید باقر پسند از ناحیه سرو چشم و سعید طالبی نیز دچار مصدومیت هایی جزئی شدند. 

Moghavemat-0-0-Damash--14--masdoum-mirpasandideh-BCxyNBX

 

Moghavemat-0-0-Damash--22--ATLFxKC

 

-قضاوت نامناسب داور در دقایقی از بازی، علاوه بر کادر داماش موجب اعتراض هواداران داماش گیلان نیز شد و با شعارهایی مثل داور بی عدالت نسبت به آن اعتراض کردند. 

 

-دربین دونیمه بعلت دوربودن رختکن از زمین بازی، کادرفنی تیم داماش تصمیم گرفت در کنار نیمکت به توصیه های فنی برای بازیکنان بپردازند!

Moghavemat-0-0-Damash--18--vahid-rezayi-DGWzNAD

 

Moghavemat-0-0-Damash--19--AHKWRJS

 

-در ادامه موارد عجیب و غریب مربوط به زمین محل برگزاری مسابقه، رفتارهای نامناسب ناظر مسابقه را هم باید اضافه کرد. پس از آنکه هفته گذشته در رشت ناظر بازی داماش خواستار آن شده بود که تا زمانی که طبل بر روی سکوها نواخته می شود از برگزاری بازی جلوگیری شود، این بار ناظر بازی دو عکاس باشگاه داماش و همینطور سایت وارش اسپرت را به دلیل انجام وظیفه رسانه ای شان از کنار زمین مسابقه اخراج کرد! 

 

-داماشی ها در انتهای مسابقه نیز علی رغم کسب نتیجه تساوی بدون گل به تشویق تیم محبوب خود پرداختند. 

Moghavemat-0-0-Damash--25--EMKJByA