دیدار تیم های داماش گیلان و گلگهر سیرجان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ یک، با تک گل محمد رستمی در دقیقه 55 به سود داماشی ها خاتمه یافت.

حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه این مطلب خواهید خواند.

 

-همچون اکثر حاشیه نگاری های پس از بازی، باز هم باید بگوییم اطلاع رسانی برای این دیدار از سوی روابط عمومی باشگاه داماش به شدت ضعیف بود. حدود سه هزار هوادار گیلانی این بازی را در هوایی مطبوع و آفتابی از نزدیک به تماشا نشستند و به تشویق تیم محبوب شان پرداختند.

 

-حسین قلی زاده سرپرست باشگاه همچون بازی گذشته خانگی داماش از جایگاه ویژه به تماشای این بازی نشست. قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان و احسان حسین نژاد کاپیتان تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید از معدود تماشاگران خاص و ویژه این بازی بودند.

 

-هواداران داماش بنر بزرگی را با مضمون مبادا "داماش گیلان" را همانند میرزا غریبانه از دست بدهیم در دست داشتند.

پرده نوشته ای از سوی هواداران فومنی داماش با این عنوان که " ما فرزاندان دیار میرزاییم و تیم را بدون هویت گیلانی نمی خواهیم" از دیگر پلاکاردهای جالب توجه در استادیوم بود.

 

-بی توجهی مسئولین باشگاه داماش به خواسته هواداران همچنان ادامه دار شده است و در لیست اعلامی از سوی مدیر رسانه این تیم، نام داماش با تغییرات و دو عنوان ذکر شد. مشخص نیست اصرار مسئولین باشگاه به این مسئله چه چیزی است.

 

-در لیست اعلامی به خبرنگاران و ناظر مسابقه نام مدیر تیم (سرپرست) داماش و نام مدیر رسانه ای تیم گلگهر خالی بود. به گفته ناظر مسابقه این مسئله اشکالاتی قانونی دارد. سرپرست داماش 4 بازی است که این تیم را همراهی نمی کند اما مدیران داماش هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نکرده اند.

 

-هادی سهرابی کاپیتان دوم داماش که به دلیل مسائل انضباطی و غیر فنی نامش در لیست 18 نفره وجود نداشت جالب توجه ترین غایب این بازی بود. محمد طالبی، محمد حیدری نیز از دیگر غایبان این بازی بودند که به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند.

 

-مجید جهانپور در طول نود دقیقه به کنار زمین نیامد و به جای او مازیار ربیعی فرد تمام طول بازی را در کنار زمین، نکات فنی را به بازیکنان داماش گوشزد می شد. حضور دائم او در محدوده فنی باعث شد که داور بازی یک بار به طور جد به وی تذکر دهد.

 

-هواداران داماش گیلان پس از اعلام دو نام برای این تیم از گوینده استادیوم با شعارهای نه اینتر نه میلان ، فقط داماش گیلان، نام این تیم و خواسته خود را گوشزد کردند.

 

-در وقت های اضافه نیمه دوم گلر تیم سیرجان به محوطه جریمه داماش آمد و حتی وقتی برای لحظاتی مالکیت توپ از کنترل سیرجانی ها خارج شد نیز سعی بر بازگشت به سمت دروازه خودی نداشت.

 

 

 

 

 

 

حاشیه نگاری بازی، داماش گیلان، گلگهر سیرجان، تیم داماش، damash، سایت داماش، وارش اسپورت،