دیدار تیم های داماش گیلان و کاسپین قزوین که بعدازظهر سه شنبه در زیر بارش شدید باران در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار می شد، با کامبک داماشی ها به امتداد صدرنشینی این تیم در رقابت های لیگ دو انجامید. گزارش حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند: 

 

-حضور حدود هزار هوادار داماش در زیر بارش شدید باران در بدترین ساعت یک روز میان هفته، بار دیگر نشان داد که داماشی ها همراه ترین هواداران کشور را در اختیار دارند. تیفوسی های داماش به مانند همیشه نود دقیقه ایستاده تیم محبوب شان را مورد تشویق قراردادند.

Damash-2-1-Caspian--22--havadar-baran-AyYHAQT

 

Damash-2-1-Caspian--43--havadaran-baran-BWGJwRW

  

-بازی با یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت رجبعلی شیرزاد ملقب به دایی شیرزاد، مربی و پیشکسوت فوتبال رشت آغاز شد. فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت و فرزندِ دایی شیرزاد نیز در این لحظات در استادیوم سردارجنگل حضور داشت. داماشی ها پیش از آغاز مسابقه و در هنگام تلاوت قرآن کریم، پلاکاردی در تسلیت این واقعه نیز در دست داشتند و همچنین در آستانه سالروز درگذشت ایرج زهرابی نام و یاد رئیس فقید هیات فوتبال گیلان را گرامی داشتند. 

Damash-2-1-Caspian--4--APzGGSF

 

Damash-2-1-Caspian--8--nahyghanad-shirzad-ATTOYzR

 

-گل دوم داماش در شرایطی به ثمر رسید که از دو اسم برای زننده این گل نام برده می شود. بر اساس تصاویر ویدئویی  به نظر می رسد که با خروج دروازه بان کاسپین به توپ روی هوا توسط سعید باقرپسند و دروازه بان حریف ضربه می خورد و تا دهانه دروازه نزدیک می شود اما در انتها علی آل کثیر توپ را وارد دروازه می کند. نکته جالب اینکه هر دو بازیکن به خوشحالی پس از گل می پردازند و ناظر و داور مسابقه نیز گویا نام باقرپسند مهاجم ارزشمند داماشی ها را به عنوان گلزن ثبت می کنند. 

Damash-2-1-Caspian--29--ali-alkasir-BYTEKDM

 

-بهنام عسگرخانی مدافع سابق داماش که در تیم کاسپین قزوین حضور دارد، در دقایق پایانی و هنگام توقف مسابقه، توپی را به حالت عصبانیت به سمت هواداران داماش شوت کرد که چندان به مذاق داماشی ها خوش نیامد و او را هو کردند. عسگرخانی در پایان مسابقه نیز با حالتی بسیار عجیب به سمت داماشی ها اقدام به فحاشی کرد و مسبب تنش در میدان شد. باید دید ناظر مسابقه و به طبع آن کمیته انضباطی در خصوص این رفتار ناشایست مدافع کاسپین چه واکنشی را نشان خواهند داد. 

Damash-2-1-Caspian--30--zXLIUOM

 

-در انتهای مسابقه در حضور بازیکنان با شعاری به مرتضی مهدوی لیدر داماش که در روز خاکسپاری پدرش هم داماش را تنها نگذاشته و به استادیوم آمده بود، تسلیت گفته شد. 

Damash-2-1-Caspian--34--morteza-mahdavi-BUWvNTR

  

Damash-2-1-Caspian--42--morteza-mahdavi-AGGwPCP

 

-هواداران داماش در پایان مسابقه به همراه تیم با شعار مخصوص به خود با مضمون ” شهر ما شهر بارانه، تیم ما داماش گیلانه / ابرطوفانی گیلان، سرور کل ایرانه‌” به خوشحالی پرداختند. 

 

-سیامک فراهانی سرمربی داماش گیلان که نتایج خوبی را در جام حذفی و تا ثلث رقابت های لیگ دو کسب کرده است، با شعاری به طور جداگانه در انتهای مسابقه مورد تشویق هواداران داماش گیلان قرار گرفت. 

Damash-2-1-Caspian--40--siamak-farahani-havadar-tashvigh-COvUDSK