دیدار تیم های داماش گیلان و مقاومت تهران با گلی که در وقت های تلف شده توسط آزاد جعفرزاده وارد دروازه مقاومت شد، به سود لاجوردی پوشان شهر باران خاتمه یافت. گزارش حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در این مطلب خواهید خواند: 

 

-همچون چند هفته گذشته که دیدارهای داماش به استادیوم سردارجنگل رشت منتقل شد، در این بازی نیز چند دستگاه اتوبوس از سوی باشگاه داماش گیلان جهت ایاب و ذهاب تماشاگران از جنب روگذر انتظام (رازی) به سمت ورزشگاه تدارک دیده شده بود. این برای نخستین بار در فصل جاری لیگ دو بود که یک بازی داماش در روزهای پایان هفته برگزار می شد.

 

-بازی به جهت عدم حضور نیروی انتظامی با هفت دقیقه تاخیر آغاز شد. از این بازی حدود 2 هزار هوادار داماشی استقبال کردند. 

 

-کمک داوران و همچنین داور مسابقه در چندین صحنه به شکل کامل مشخص قضاوتی اشتباه انجام می دادند.در چند صحنه اوت کاملا محرز، توسط کمک داور به سود طرف مقابل داماشی ها اعلام شد، موجب این شد که هواداران داماش به شدت نسبت به کمک داور دوم این مسابقه معترض شوند؛ در یکی از این صحنه ها نیز یکی از عوامل روی نیمکت داماش اخراج شد و همچنین در ثانیه های پایانی مسابقه نیز در صحنه نامشخص صادق رضایی مهاجم داماش گیلان نیز از سوی داور اخراج شد!

 

-حضور قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت برای تماشای این دیدار جالب توجه بود!

از دیگر میهمان ویژه این مسابقه می توان به حضور رضا محمدی دروازه بان دو فصل پیش داماش در لیگ یک و همچنین حسین گوهری و رضا کاردوست بازیکنان سابق داماش گیلان اشاره کرد.اسماعیل حاجی پور مالک و مهندس الطافی مدیرعامل باشگاه داماش نیز همچون بازی های گذشته در این دیدار نیز نظاره گر نمایش تیم خود بودند. 

damash-1-0-Moghavemat--35--reza-mohammadi-CxIzMzA

 

 

-آزاد جعفرزاده در حالی تک گل این مسابقه را در واپسین لحظات بازی برای داماشی ها به ثمر رساند که تنها 9 دقیقه از حضور او در زمین می گذشت و به نوعی با این گلِ طلایی، مدافع پیش تاخته داماشی ها تعویض طلایی وحید رضایی لقب گرفت. هر چند که آزاد در دیدارهای دوستانه پیش از این برای داماش گلزنی کرده بود، اما این نخستین گل او است که در دیدارهای رسمی برای داماش گیلان به ثمر رسید. 

  

damash-1-0-Moghavemat--24--azad-jafarzadeh-DSSyTVY

 

-هواداران در پایان مسابقه به پایان سایر بازی های خانگی داماش به خوشحالی مشترک با بازیکنان و عوامل باشگاه محبوب خود پرداختند. سرمربی، سرپرست، مالک داماش از جمله افرادی بودند که در انتهای مسابقه مورد تشویق قرار گرفتند.