عصر دوشنبه تیم های داماش گیلان و خیبر خرم آباد در دیداری کم حادثه پس از نود دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند. حاشیه نگاری این دیدار را از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان خواهید خواند:

 

-حدود سه هزار هوادار رشتی در هوایی سرد و بارانی از این دیدار استقبال کردند. تماشاگران داماش به مانند گذشته در طول نود دقیقه به طور مداوم به تشویق داماش گیلان پرداختند.

لازم به ذکر است هواداران داماش پیش از این مسابقه با نصب حدود هشت بنر در سطح شهر، ضعف روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در بحث اطلاع رسانی شهری را پوشش دادند.

 

-به دلایل نامشخص از ورود خبرنگار وارش اسپرت به استادیوم و محل جایگاه خبرنگاران برای تهیه گزارش از بازی جلوگیری به عمل آمد! پس از پرس وجو دلیل این قضیه دستور هیات فوتبال استان گیلان و نامه کمیته انضباطی این هیات عنوان شده است!

هنوز مشخص نشده که این کمیته دقیقا برچه اساس می تواند آن هم بدون دعوت از شخص، یک خبرنگار را از ورود به یک محل ورزشی و وظیفه اطلاع رسانی منع کند.

 

-بنری با طول 10 متر توسط هواداران داماش گیلان تهیه و نصب شده بود که بر روی آن نوشته شده بود: "خط قرمز هواداران، فقط داماش گیلان". در همین راستا شعارهایی نیز در حمایت از نام تیم داماش سر داده شد.

 

-مهیار نوری در حین مسابقه دچار مصدومیت شد تا اولین تعویض داماشی ها در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم اجباری باشد. از میزان مصدومیت نوری هنوز خبری در دست نیست.

 

-پس از چند هفته غیبت هادی سهرابی به لیست و ترکیب داماش گیلان بازگشت. سهرابی به دلیل انضباطی و تصمیم مجید جهانپور چند هفته در تمرینات داماش شرکت نداشت .