دیدار تیم های داماش گیلان و ایرانجوان بوشهر عصر یکشنبه با پیروزی و صدرنشینی لاجوردی های شهر باران در استادیوم سردار جنگل رشت انجام شد. حاشیه نگاری این دیدار از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه از نظر می گذرانید:

 

-حدود سه هزار نفر از نخستین دیدار داماش در دور برگشت لیگ دسته دو کشور استقبال کردند. هواداران داماش به مانند همیشه 90 دقیقه به تشویق تیم محبوب خود پرداختند و در انتهای مسابقه نیز از کادرفنی و بازیکنان داماش خواستند تا برابر سایپا در نیمه نهایی جام حذفی پرقدرت ظاهر شده و این تیم را شکست دهند. 

damash-gilan-2-0-iranjavanboushehr--32--tamashagar-ENKLUSB

 

-حامد اکبری پور پس از حدود یک سال و نیم دوری از میادین رسمی ورزشی، برای نخستین بار از دقیقه 54 برای داماشی ها به میدان رفت. این موضوع با تشویق هواداران همراه بود. داماشی ها در حین و انتهای بازی، با شعارهایی درگذشت ابوی اکبری پور را که چند روز قبل دارفانی را وداع گفته بود به وی تسلیت گفتند که این موضوع با اشک های هافبک داماش و قدردانی او همراه بود. 

 

damash-gilan-2-0-iranjavanboushehr--34--hamed-akbaripour--EDXVARY

 

damash-gilan-2-0-iranjavanboushehr--36--hamed-akbaripour-CGSFNKK

  

-تیفوسی های داماش گیلان در انتهای مسابقه با تشویق سیامک فراهانی سرمربی تیمشان با سبکی خاص، از وی خواستند تا ابرهای طوفانی شهر باران با هدایت وی تیم سایپا را از پیش رو بردارد. 

damash-gilan-2-0-iranjavanboushehr--31--tim-siamak-farahani-BFPSQWW

 

-محمد رستمی هافبک با تجربه داماش در بین دو نیمه به دلیل احساس درد از زانو جای خود را به مهرداد علیزاده داد. طبق توصیه پزشک او مشکل خاصی ندارد و با دو تا سه هفته استراحت می تواند با آمادگی کامل در میدان حاضر شود. 

 

-هر سه تعویض داماش در بازی مقابل ایرانجوان به نوعی خاص بود. به غیر از حامد اکبری پور که پس از یک سال و نیم دوری از میادین رسمی به عنوان دومین تعویض داماش وارد میدان شد، مهرداد علیزاده که چند روزی است به جمع لاجوردی پوشان پیوسته است در بین دو نیمه به عنوان نخستین تعویضی به بازی آمد و مرتضی حیدری نیز پس از حدود دو ماه مصدومیت در این دیدار به عنوان سومین تعویض به این مسابقه فراخوانده شد. 

  

 

-محمدرضا مهرانپور و کاظم برجلو از اعضای کادرفنی و آنالیز سایپا این بازی را از نزدیک مشاهده کردند تا با آنالیز باز ی داماش، تیم ساپیا را برای مقابله با لاجوردی پوشان شهر باران آماده کنند. 

mehranpour-BYXJTXT

 

-علی آل کثیر مهاجم جنوبی داماش گیلان با دبل در این بازی تعداد گل های خود در لیگ دو را به عدد هشت رساند. بدین ترتیب میلاد پورصف شکن و علی آل کثیر هر دو با هشت گل، بهترین گلزنان داماشی ها در این فصل از رقابت ها به شمار می روند و پس از سجاد اخباری از شهرداری فومن و کیوان مارابی از آوالان کامیاران که هر کدام 10 گل زده اند و در کنار جواد مولایی در رده دوم جدول گلزنان لیگ دو حضور دارند. 

damash-gilan-2-0-iranjavanboushehr--8--sejdeh-shojr-BvBIyXU

 

damash-gilan-2-0-iranjavanboushehr--22--shadi-al-kasir-DWKTvSM

 

 damash-gilan-2-0-iranjavanboushehr--20--milad-poursafshekan-EFNKLWL

 

-داماش گیلان با پیروزی دو بر صفر در دیدار مقابل ایرانجوان بوشهر، پس از 5 هفته دوری بار دیگر به صدر جدول رده بندی گروه الف لیگ دو دست پیدا کرد. 

 

 

damash-gilan-2-0-iranjavanboushehr--4--timi-EyFzFVy