داماش با پیروزی برابر نیروی زمینی ضمن بدست آوردن سومین برد پی در پی خانگی در مسابقات فصل جاری لیگ دو، به رکورد هشت بازی بدون شکست در رقابت های جام حذفی و لیگ دو فصل جاری با مربیگری وحید رضایی دست یافت. 

حاشیه نگاری بازی داماش گیلان و نیروی زمینی تهران که با پیروزی دو برصفر لاجوردی پوشان شهر باران همراه بود، از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند:

 

-در روز میانی هفته و در ساعتی نامناسب بیش از دو هزار هوادار داماش از این دیدار استقبال کردند. هیات فوتبال گیلان در این دیدار نیز بلیط های سه هزار تومانی لیگ یک را بفروش رساند!

damash-2-0-nirooye-zamini--17--havadaran-BPDNSNH

 

-بازیکنان داماش به احترام ایام محرم با سربندهایی منقش به عبارت یاحسین (ع) در مراسم ابتدایی بازی حاضر شدند. 

damash-2-0-nirooye-zamini--1--DOVIBXB

 

-در اقدامی عجیب محمد حق شناس نماینده فدراسیون فوتبال، پیش از شروع مصاف تیم های داماش گیلان مقابل نیروی زمینی، اقدام به توقف بازی به دلیل استفاده هواداران از طبل نمود! در حالیکه در آیین نامه اجرایی بازی ها، از استفاده از طبل تخلف محسوب نمی شود. در نهایت وی که قانع نمی شد، پس از استعلامی که از سعید فتاحی گرفته شد، دستور به آغاز بازی داد. 

damash-2-0-nirooye-zamini--10--CLSBHCN

 

-اسماعیل حاجی پور نماینده شورای شهر و مالک باشگاه داماش، محمد مهدی الطافی مدیرعامل داماش، فرهام زاهد نماینده ورزش دوست شورای شهر و شهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند. 

 

-پس از سوت آغاز مسابقه در نیمه دوم، داور مسابقه به شکلی عجیب و جالب به زمین خورد. 

داور این بازی در صحنه ای مشکوک از اعلام خطای پنالتی بر روی میثم میرپسندیده و به سود داماش خودداری کرد و در صحنه ای دیگر نیز گل به نظر سالم از سعید باقرپسند را مردود و آفساید اعلام نمود. 

 

damash-2-0-nirooye-zamini--33--shadi-ASQZVvQ

-هواداران تیفوسی داماش گیلان به مانند دیدارهای گذشته با شعارهایی جالب به خوشحالی هماهنگ با تیم خود پرداختند و پس از آن نیز با شعارهایی وحید رضایی سرمربی و محمدرضا حاجی پور سرپرست داماش گیلان را مورد تشویق قرار دادند. شعار وحید بچه رشتی در تشویق رضایی نیز از نکات جالب در شعارها بود. 

damash-2-0-nirooye-zamini--34--vahid-rezayi-EMxKZWY

 

damash-2-0-nirooye-zamini--37--m-hajipour-DERBNPG