داماش برای دومین هفته متوالی در استادیوم سردارجنگل میزبان رقیبانش در لیگ دو بود و اینبار توانست با یک گل مس نوین کرمان را از پیش رو بردارد. گزارش حاشیه نگاری دیدار تیم های داماش گیلان و مس نوین کرمان از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در این مطلب خواهید خواهند: 

 

-با وجود برودت هوا و ادامه روند بارندگی در روزهای اخیر رشت، بیش از پانصد هوادار داماشی نماینده شهرباران های نقره ای در تبعیدگاه سردارجنگل بودند که به صورت ایستاده و باحرارت در زیر باران سرد زمستانی به تشویق تیم محبوب خود پرداختند. 

 

-حضور کاپیتان ها و مربی اسبق تیم داماش برای تماشای دیدار تیم سابق شان جلب توجه می کرد. در جایگاه ویژه افشین چاوشی، مصطفی حاجتی و علیرضا نظیفکار از پیشکسوتان و کاپیتان های سالهای اخیر داماش و همچنین دارکو درازیچ مربی سابق داماش، به همراه اسماعیل حاجی پور و مهندس محمد مهدی الطافی مالک و مدیرعامل باشگاه داماش حضور داشتند.

 

-هواداران تیفوسی داماش در اقدامی معنادار و برای دومین دیدار خانگی متوالی در استادیوم سردارجنگل، در پایان دیدار با شعار “ای داماش ما دوستت داریم” ، “ما هیچ جا تنهات نمیذاریم” تیم محبوبشان را بدرقه کردند.

 

-تمهیدات لازم باشگاه داماش و مساعدت سازمان اتوبوسرانی شهرداری کلانشهر رشت جهت سهولت در ایاب و ذهاب هواداران داماشی جلب توجه می کرد که در اقدامی پسندیده در قبال برگشت هواداران در هوای بارانی محل برگزاری دیدار در فلکده رشت مسئولیت پذیر رفتار کردند.

 

-پخش اینترنتی و تصویری دیدار داماش گیلان و مس نوین کرمان از سوی سازمان لیگ، بیانگر آغاز تقابل احتمالی فدراسیون و صدا و سیما در آینده نه چندان دور دارد! این بازی از سوی رادیو داماش و همچنین کانال تلگرام وارش اسپرت نیز مطابق گذشته به طور زنده گزارش شد. 

 

-سرمربی تیم مس نوین کرمان از ابتدا مسابقه تا انتهای آن، با حرکاتی عجیب و غریب در کنار زمین و اعتراضات مکرر توجه ها را به سوی خود جلب کرده بود.

 

-داماش گیلان با کسب این پیروزی با 31 امتیاز در فاصله چهار هفته به پایان مرحله نخست رقابت های لیگ دو، صعود خود به مرحله نهایی را مسجل کرد. در پایان مرحله مقدماتی لیگ دو، چهار تیم برتر هر گروه و مجموعا 12 تیم از گروه های سه گانه در مرحله نهایی حضور پیدا می کنند. 

 

-روند شکست ناپذیری داماش گیلان در این بازی نیز ادامه دار شد، تا به این ترتیب داماش تنها تیمی در میان 33 تیم حاضر در جداول سه گانه لیگ دو باشد که خط تیره را در ستون باخت هایش می بیند.