دیدار تیم های داماش گیلان و شهرداری فومن که با پیروزی قاطع سه بر صفر داماشی ها خاتمه یافت با حواشی رو به رو بود. حاشیه نگاری این بازی از نگاه خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان را در ادامه خواهید خواند. 

 

-برخلاف پیش بینی های هواشناسی، آسمان شهر رشت در هنگام برگزاری مسابقه صاف و مساعد بود تا نزدیک به پنج هزار هوادار داماش حاضر در استادیوم، در هوایی مطبوع و آفتابی به تماشای آسمان آفتابی تیمشان و پیروزی دلچسب برابر شهرداری فومن بنشینند. 

 

-حدود دویست تماشاگر برای حمایت از تیم شهرداری فومن به استادیوم آمده بودند که در ضلع غربی استادیوم عضدی و پشت نیمکت تیم خودی مستقر شدند. 

 

-برخلاف قوانین و عرف فوتبال، در بازی داماش گیلان و شهرداری فومن، جای نیمکت و رختکن میزبان و میهمان عوض شده بود! در این بازی، شهرداری فومن در سمت چپ جایگاه و تیم داماش گیلان در سمت راست جایگاه مستقر شده بودند. همچنین تماشاگران تیم مهمان نیز به همین ترتیب در جایگاه پشت نیمکت میزبان که در این بازی به نیمکت تیم مهمان تبدیل شده بود استقرار پیدا کردند.  

 

-سکوهای رو به روی جایگاه استادیوم شهید عضدی رشت همچنان به دلیل بحث احتمال ریزش سکوها و تعمیرات در این بازی داماش نیز بسته بود. شایعات از احتمال بازگشایی سکوها برای بازی روز چهارشنبه سپیدرود رشت و ملوان انزلی و با توجه میزان استقبال احتمالی از مسابقه خبر می دهند.البته این موضوع تنها یک گمانه است و هیچ منبعی تا این لحظه آن را تایید نکرده است.  

 

-هواداران داماش در طول برگزاری مسابقه بدون توهین به تیم فومن و این شهر تنها به تشویق تیم خود مشغول بودند، هر چند در این بین حسن اشجاری بازیکن پر حاشیه شهرداری از تیر رس هواداران داماش دور نماند و با شعارهایی مورد خطاب قرار گرفت. 

اشجاری در بازی رفت در فومن با حاشیه سازی و درگیری لفظی با تماشاگران در حین برگزاری مسابقه موجبات توهین تماشاگران شهرداری فومن به مردم رشت شده بود. 

 

-پیش از شروع دیدار دو تیم داماش گیلان و شهرداری فومن، داماشی ها با اهدای گل به آتش نشانان حاضر در استادیوم و نیز پوشیدن جلیقه آتش نشانی یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را گرامی نگه داشتند.

 

-تماشاگران حامی شهرداری فومن در این بازی در چند برهه با برخی شعارهای توهین آمیز مورد استفاده هواداران تیم ملوان اقدام به فحاشی هماهنگ بر علیه مردم شهر رشت و هواداران داماش نمودند. آنها از الفاظی استفاده کردند که عموما در بازی های تختی انزلی و یا در دربی بین تیم های رشت و انزلی شنیده می شود! 

 

-در حین برگزاری نیمه اول دیدار تیم های داماش گیلان و شهرداری فومن، مهندس سیروس شفقی فرماندار جدید شهرستان رشت به همراه هیات همراه و اعضای هیات فوتبال گیلان به بازدید از وضعیت سکوهای رو به روی جایگاه استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پرداختند. 

 

-امین متوسل زاده که پس از به ثمر رساندن گل اول به سمت هواداران داماشی حاضر در جایگاه پشت دروازه شمالی استادیوم رفت و خوشحالی اش را با آن ها تقسیم کرد، پس از به ثمر رساندن گل دوم به تصور اینکه همانند تمامی بازی ها، هواداران داماش در جایگاه پشت نیمکت میزبان (نیمکت مهمان در این بازی!) نشسته اند به آن سمت رفت که با واکنش تماشاگران فومن، متوجه شد که اینطور نیست و بلافاصله با حرکات دست از آنها عذرخواهی کرد. 

 

-داماش گیلان در نیمه نخست توسط کنعان طاهر نژاد و شهرداری فومن در اواخر مسابقه هر کدام یک گل به ثمر رساندند که از سوی کمک داور اول این مسابقه آفساید اعلام شد.  

 

 -هواداران داماش گیلان در انتهای مسابقه نیز با فراخواندن تیم محبوبشان شعارهای تشویقی شان که عموما در حین مسابقه خوانده می شود را با همراهی بازیکنان سر دادند. 

 

-هواداران داماش گیلان در انتهای مسابقه هادی طباطبایی سرمربی داماش گیلان و محمدرضا حاجی پور سرپرست تیم را مورد تشویق خود قرار دادند.