وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: حاشیه نگاری دیدار داماش گیلان و استقلال صنعتی خوزستان از نگاه وارش اسپرت را در این مطلب خواهید خواند. این دیدار که از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر برگزار می شد با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

– بیش از هفت هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. جالب آنکه تعداد تماشاگران در ابتدای مسابقه حدود 4 هزار نفر بود که این تعداد تا پایان نیمه اول به 7 هزار نفر رسید. البته نمی توان بارش خفیف باران را در تعداد تماشاگران ابتدای مسابقه بی تاثیر دانست. علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت به همراه مدیرکل اداره ورزش و جوانان از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

 

– محمدرضا مهدوی کاپیتان داماش که پس از هفته ها در ترکیب داماش قرار گرفته بود، پیش از آغاز مسابقه به شدت از سوی هواداران داماش تشویق شد. وی در هنگام تعویض نیز از سوی تماشاگران داماش با لقبش یعنی توتی شهرباران مورد تشویق قرار گرفت.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

– یکى از معضلاتى که در این مسابقه بر مشکلات ورزشگاه عضدى اضافه شده بود، عدم اجازه پارک ماشین تماشاگران در خیابان اصلی مجاور ورزشگاه بود. از این رو تماشاگران مجبور بودند به دلیل عدم اجازه پارک در نزدیکى ورزشگاه و نبود پارکینگ، به محله هاى نزدیک ورزشگاه عضدى پناه ببرند و این خود موجب بروز نارضایتى براى ساکنین بود. حال باید دید که مسئولان فوتبال رشت کدام مکان فرصى را به عنوان پارکینگ به نمایندگان اى اف سى غالب خواهند کرد!

 

– عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در ابتدای بازی از طرف تماشاگران داماش به شدت مورد تشویق قرار گرفت. تماشاگران داماش از ناظمی سرمربی داماش گیلان نیز خواستند تا با هم به سمت آنها بروند. ویسی نیز در واکنش به این تشویق دست گلی که کادرفنی داماش به وی داده بود را به تماشاگران داماش تقدیم کرد. 

 

-ویسی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت در سالن کنفرانس که از تشویق وی پرسیده بود گفت: "مردم رشت همواره به من لطف دارند و من هم آنها را دوست دارم. تماشاگران رشت واقعا هواداران با معرفتی هستند و همواره تمام تیم ها را مورد تشویق قرار می دهند به تیم حریف کاری ندارند. "

وی افزود: " البته اختلافاتی با هم استانی ها خود دارند که اگر این قضیه هم درست شود بهترین تماشاگران دنیا رشتی ها هستند "

وی ادامه داد: " من پیش از بازی هم به بازیکنان تیم مان گفتم که نگران تماشاگران نباشید و جو سالمی بر استادیوم حاکم خواهد بود و آنها فقط تیم خودشان را تشویق می کنند که این حرف منبه این ترتیب اثبات شد." 

 

– در کمال تعجب داور در نیمه اول مسابقه هیچ وقت تلف شده ای را در نظر نگرفت و جالب تر آنکه سوت پایان نیمه اول بازی ثانیه ای پیش از 45 دقیقه کامل زده شد!

 

– طی مراسمی پیش از آغاز مسابقه هفته نیروی انتظامی گرامی داشته شد .

 

– هواداران داماش گیلان که همچون هفته های گذشته در این دیدار نیز تشویق های فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشتند، در پایان بازی نیز برای بازیکنان دست زدند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید