وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: شنیده ها از مخالفت شبکه باران با پخش مستقیم مسابقات خانگی داماش گیلان در فصل94-93 خبر میدهد.

به گزارش وارش اسپرت، مسئولان صدا و سیمای مرکز گیلان "شبکه باران" مخالفت خود را با درخواست هیات فوتبال گیلان مبنی بر پخش مستقیم بازی های خانگی داماش، نماینده شهرباران در مسابقات دسته اول کشور اعلام کرد.

 

خبر مخالفت پخش مسابقات داماش در حالی به گوش می رسد که در سالیان اخیر اکثر شبکه های استانی مسابقات خانگی نمایندگان استان خود را در لیگ یک وحتی لیگ دو پخش مستقیم می کنند.

 

این در حالی است که در گذشته هم شاهد سیاستی دوگانه از سوی مسئولین ورزشی صدا وسیمای مرکز گیلان نسبت به محبوب ترین تیم استان گیلان بوده ایم؛ شبکه باران که علاوه بر پخش مسابقات خانگی ملوان انزلی، تا حد توان مسابقات خارج از خانه نماینده انزلی را پوشش می دهد اما برای پوشش قرار دادن مسابقات خانگی تیم محبوب مرکز استان مخالفت کرده است .

 

همچنین طبق اخبار رسیده به وارش اسپرت ، روز سه شنبه "بهروان" رئیس سازمان لیگ طی نامه ای به صدا و سیمای مرکز گیلان "شبکه باران" خواستار پخش بازی های خانگی داماش گیلان شد.

 

ایمیل شبکه باران

بخش انتقادات و پیشنهادات