مالک داماش در جمع بازیکنان با عنوان اینکه داماش سال دیگر در لیگ دو نیست، به نوعی نوید حضور این تیم در لیگ بالاتر را داد.  

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تمرین شامگاه پنجشنبه داماشی ها با حضور اسماعیل حاجی پور مالک و محمد مهدی الطافی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان و اعلام خبر حضور این تیم در فینال جام حذفی همراه بود و مالک داماش طی سخنانی به نوعی از خبرهای خوب در آینده پرده برداشت.

اسماعیل حاجی پور پس از اینکه مروری بر گذشته و حق خوری های صورت گرفته در خصوص داماش داشت، گفت: حد و استحقاق ما بالاتر از لیگ دو است و قطعا در فصل آینده در لیگ دو بازی نمی کنیم! نه آنکه تیمداری نمی شود و یا قضایای دیگر… این حرف من مطمئنا معنای زیادی دارد و الان نمی توانم همه چیز را بگویم، ولی این را می گویم که ما قطعا در لیگ دو بازی نمی کنیم. 

وی افزود: ما حواسمان هست و می دانیم که چه می کنیم. شما هم خواهید دید که این تصمیم درست و عاقلانه ای بوده است. 

وی با اعلام خبر حضور تیم در فینال جام حذفی گفت: ما حق نداریم که از دیده شدن شما جلوگیری کنیم. چهل و چند کشور دنیا قرار است این بازی را پخش کند و تمام ایران شما را خواهند دید. آن ها می خواهند ببینند که این داماش کیست و ما می خواهیم بگوییم که هنوز زنده هستیم و باید به جایگاه اصلی مان برگردیم. 

 

مالک داماش در ادامه اظهار داشت:‌ ما توان این را داریم که با هر تیمی بازی کنیم. تیم ما توانمند و قدرتمند است و ما به شما اعتقاد داریم. می دانیم که به افتخار رشت و هواداران و تیم ما بازی جوانمردانه و محکمی را انجام خواهیم داد. از شما می خواهیم که فارغ از برد و باخت طوری بازی کنید که سربلند از زمین خارج شوید. از نام پرسپولیس هم نترسید . 

حاجی پور با بیان اینکه با تصمیم هیات مدیره و به درخواست سرمربی تمامی جرائم بازیکنان بخشیده شده است گفت: قبل از پرواز هم چک های باقیمانده قرارداد شما داده می شود. می خواهیم تنها تیمی در کشور باشیم که با تمام بازیکنان و کادرفنی تسویه می کند. 

وی افزود: پاداش ویژه و خیلی خوبی هم برای شما و این بازی گذاشته ایم. آن دفعه هم برای بازی با سایپا پاداش گذاشته بودیم و خیلی ها می گفتند چون این ها نمی توانند این تیم را ببرند پاداش گذاشته اند، اما شما می برید و خیلی خطرناک هستید (باخنده). 

 همچنین محمد مهدی الطافی مدیرعامل داماش نیز در این جلسه گفت: ما بازی های جام حذفی را به عنوان بازی های تدارکاتی می دیدیم. بردهایمان را اوایل به شانس و اقبال نسبت می دادند. ولی با بازی های خوبی که ارائه دادیم همه آدم ها متفق القول که شما لیاقت تان این است که به اینجا رسیده اید. درست است که ما یک بار دیگر هم به فینال جام حذفی آمده بودیم، اما برای اولین بار در تاریخ قرار است از یک لیگ در رده سوم با قهرمان لیگ برتر ایران مسابقه فینال جام حذفی را برگزار کند. این در تاریخ بی نظیر است. 

وی ادامه داد: شما ارزش هایی دارید که خیلی ها در ایران ندیده اند و این بازی در ایران و بیش از 40 کشور دنیا پخش می شود. می خواهیم لیاقت هایتان دیده شود و این حق شماست که خودتان را ثابت کنید که جایگاه تان در لیگ دو نیست. کما اینکه بودن تان در جام حذفی هم این موضوع را اثبات می کند. 

وی افزود: من آرزو می کنم در این بازی هم موفق باشید. دلم می خواهد آنچنان بازی کنید که به راحتی از زمین خارج نشوید. دلم می خواهد آن بازی را انجام دهید که عاشق آن هستید و دلم می خواهد آن بازی را از خود به نمایش بگذارید که لیاقت آن را دارید. آن بازی که مردم بفهمند تیم داماش یک تیم واقعی و یک مکتب است. 

 

برای مشاهده کلیپ در آپارات کلیک نمائید 

 

عکس ها: 

 

jalase-tamrin-EDJYOVY

 

jalase-tamrin--1--AESPMUM

 

jalase-tamrin--2--AEyGzPW

 

jalase-tamrin--3--zYWwSVM

 

jalase-tamrin--4--DxRZASU

 

jalase-tamrin--5--AMNNxGQ

 

jalase-tamrin--6--DRyXNOF

 

jalase-tamrin--7--AwRYEON

 

jalase-tamrin--8--DTGzNID

 

jalase-tamrin--9--CRTVMOG

 

jalase-tamrin--10--CWyFXyO

 

jalase-tamrin--11--ALUFFCI

 

jalase-tamrin--12--BYNEyFI

 

jalase-tamrin--13--AyYBVHv