سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان معتقد است این تیم شمالی با کمک هواداران خود به دنبال صعود به لیگ دسته اول است. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در حالی که حدود دو هفته به آغاز رقابت های لیگ دسته دوم باقی مانده است، محمدرضا حاجی پور سرپرست داماش گیلان، در گفتگویی از آخرین وضعیت داماشی ها می گوید که در ادامه می خوانید.  

تمرینات بدن سازی داماش در حال اتمام است
پنجمین هفته از تمرینات بدن سازی بازیکنان داماش در حال اتمام است و به زودی تمرینات تاکتیکی را آغاز خواهیم کرد.با نظر کادرفنی اکثر بازیکنان مدنظرمان را جذب کرده ایم و در یک پست به دنبال تقویت تیم خود هستیم.

با کمک هواداران به دنبال صعود به لیگ دسته اول هستیم
خوشبختانه در فصل پیش رو تیمی بومی را جمع کرده ایم و کادری مجرب نیز جذب شده اند.در فصل پیش رو با کمک هواداران خود به دنبال صعود به لیگ دسته اول هستیم البته در این راه تا این لحظه هیچ ارگان یا نهادی از تیم داماش حمایت نکرده است.

امیدوارم که شورای شهر و شهرداری به داماش کمک کنند
در فصل پیش رو همچون فصل گذشته داماش با حمایت های شخصی مالک باشگاه وارد مسابقات می شود البته شهرداری رشت کمک هایی به تیم ما داشته و زمین تمرین در اختیار ما قرار داده است با این حال امیدواریم که در ادامه شورای شهر و شهرداری بیش از پیش از تیم فوتبال داماش حمایت کنند.

به جام حذفی به چشم بازی های تدارکاتی نگاه می کنیم
به بازی های مان در مسابقات جام حذفی به چشم دیدارهای تدارکاتی جدی برای ورود به مسابقات لیگ دسته دوم نگاه می کنیم البته به دنبال این هستیم که با کسب نتیجه در جام حذفی بتوانیم در جدول مسابقات باقی بمانیم و بازی های با کیفیتی برابر حریفان قدرتمندتر انجام دهیم.

به محرومیت هوادارن مان اعتراضی نکردیم
برای بازی هفته آینده برابر سردار نقده اعتراضی به حکم محرومیت هوادارن مان نکردیم تا محرومیت هواداران در همین بازی های جام حذفی و قبل از آغاز مسابقات لیگ اعمال شود این در حالی است که در صورت اعتراض امکان تعلیق محرومیت هواداران وجود دارد که در این صورت در جریان مسابقات لیگ امکان دارد با کوچکترین خطای هواداران این محرومیت تعلیقی اجرایی شود.

 

/ دی اسپورت