هواداران رشتی بعد از حضور احمد ابراهیمی سرپرست اسبق تیم ملی در رشت، دیگر روی نیمکت شان شاهد سرپرست با اقتداری در داماش نبودند!
محمدرضا حاجی پور سرپرست چهار سال اخیر داماش گیلان، با تغییرات مالکیتی در سال ۹۵ جایگزین سرهنگ حسین قلیزاده شد تا داماشی ها بعد از سال ها شاهد یک سرپرست اکتیو و البته از جنس هوادار بر روی نیمکت تیم‌شان باشند؛

نقش کلیدی در ترغیب «حاجی‌پورِ پدر» برای احیای داماش، حضور همه روزه در تمرینات تیمی، ارتباط حسنه و مسئولیت پذیرانه در قبال اعضای تیم و بر دوش کشیدن بخش اعظمی از مسئولیت تیم در سالیان گذشته از جمله عملکرد محمدرضا حاجی پور سرپرست جویای نام در آن روزهای داماش است. روندی که به مرور هم با کسب تجربه در زمینه هایی نظیر نقل و انتقالات، تدارک اردوهای لاکچری برای دیدارهای خارج از خانه و… در مسیر حرفه ای شدن، قدم های استواری بر می داشت!

اما این تب تند، با حضور داماش در لیگ یک سرد شد و شاهد حضور کج دار و مریز محمدرضا حاجی پور در تمرینات و مسابقات هستیم تا حدی که داماش پر از مشکلات این روزها، در برابر استقلال خوزستان برای چهارمین دیدار پیاپی بدون سرپرست پا به میدان گذاشت. استعفا، کناره گیری یا لج‌بازی یا هرچه که بخواهیم اسمش را بگذاریم تا به امروز جایگزینی برای وی انتخاب نشد.

در این سال ها انتقاداتی به عملکرد سرپرست داماش وارد بود که از مهمترین آن‌ها می توان به رفتار سیاسی در برخورد با هواداران و اعضای تیم، تمامیت خواهی محض، ردپای ملموس در اختلافات درون باشگاهی از جمله جدایی یا استعفای سرمربیان پیشین داماش(طباطبایی و فراهانی)، ساختارشکنی در چارت مدیریتی یک باشگاه و… اشاره داشت.
این در حالی است که در محافل سیاسی رشت روز به روز شایعه کاندیداتوری «حاجی‌پورِ پسر» برای انتخابات پیش روی شورای شهر هم قوت می گیرد.