با توجه به بازی های خوبی که مصطفی حاجتی در چند هفته اخیر انجام داده است وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان به سراغ این بازیکن زحمت کش فوتبال رشت رفت . در این مصاحبه مصطفی حاجتی فلش بکی به فصل 88-89 می زند و از مشکلاتی که دیگران برایش به وجود می آوردند سخن می گوید و عنوان می کند که اگر خدا بخواهد به بنده اش عزت بدهد، بنده خدا نمی تواند کاری بکند…

 

varesh-sport.com : از بازی با استقلال شروع کنیم، بازی چطور بود؟

مسلما بازی سختی بود چرا که استقلال کادرفنی و بازیکنان واقعا قوی دارد. ضمن اینکه هم ما و هم استقلال در بازی قبلی خودمان نتیجه نگرفته بودیم و هر دو تیم آمده بودند تا در این مسابقه نتیجه بگیرند. از سویی استقلال می خواست قهرمان نیم فصل شود و از طرف دیگر ما هم به دنبال سه امتیاز بودیم تا بتوانیم شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم.
خدا را شکر این بازی یکی از بهترین بازی های ما در این فصل بود و بازی در هردو نیمه در دست ما بود موقعیت های فراوانی داشتیم و اصلا موقعیتی هم به استقلال ندادیم که این بازی خوب ما را نشان می دهد.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com : استقلالی ها در ادامه حاشیه سازی های خود، ادعا می کنند که سکوهای رشت متشنج بود! نظر شما چیست؟

به هیچ وجه تماشاگران ما مشکلی ایجاد نکردند وفقط آمدند تیمشان را به خوبی تشویق کردند. واقعا از باشگاه استقلال و آقای قلعه نویی بعید است! حداقل یک مقدار انصاف داشته باشند ، چون ما اگر یک مقدار شانس داشتیم باید سه بر صفر استقلال را می بردیم. ما هم نیمه اول و هم نیمه دوم سرتر بودیم و داوری هم مشکلی نداشت و حتی در بعضی صحنه ها به نفع استقلال سوت زد و این ادعاها همه اش بهانه جویی است.
حواشی که استقلال قبل از بازی بوجود آورد باعث شد تا انگیزه بازیکنان ما بیشتر شود و توانستیم با حمایت خوبی که مردم رشت از ما کردند این بازی را پیروز شویم. آنها دوست داشتند همان طور که پرسپولیس را در رشت شکست دادیم استقلال را هم ببریم که خدا را شکر ممکن هم شد…

 

varesh-sport.com : اگر بازی با سپاهان را کنار بگذاریم،نسبتا روند رو به جلویی داشته ایم . نظر شما چیست؟

اول فصل اصلا شرایط خوبی نداشتیم و فکر می کنم هر تیمی اگر شرایط ما را داشت صد در صد الان انتهای جدول بود. همین شرایط نصف و نیمه ما در ابتدای فصل را گهر داشت و حتی شرایط گهر از ما هم بهتر بود،ولی حالا شما می بینید که کجای جدول هست! تیمی مثل نفت آبادان هنوز نتوانسته است خودش را پیدا کند.ما با شرایط خوبی شروع نکردیم و حتی بدنسازی هم انجام ندادیم وحتی به نظر من یارگیری بهتری می توانستیم انجام بدهیم که نتوانستیم…هنوز هم در بعضی پست ها مشکل داریم. با تمام شرایطی که گفتم از زمانی که حمید خان آمده شرایط ما رو به رشد است و در روند نتایج، بازی کردن و بدنسازی ما تاثیرگذار بوده اند. فکر کنم بازی به بازی تیم ما بهتر عمل می کند.

 

varesh-sport.com : این روند ادامه دار خواهد بود؟

ما باید بازی با استقلال را فراموش کنیم و به فکر بازی آینده باشیم چرا که جلوی پرسپولیس و استقلال تمام بازیکنان انگیزه دارند و می خواهند خودشان را نشان دهند.

یکی از مهمترین مشکلات ما این است که داریم در بازی های خارج از خانه ضعیف عمل می کنیم و باید این مشکل را حل کنیم…امیدوارم با تمریناتی که زیر نظر آقای درخشان انجام می دهیم این مشکل حل شود و در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

 

varesh-sport.com : جمعه این هفته در نخستین دور از جام حذفی باید به مصاف تیم پارسه تهران برویم. مسابقات جام حذفی را چه طور می بینید؟

من فکر می کنم بتوانیم به مراحل بالا برسیم چون بعد از پارسه،با ترکتور در رشت بازی داریم که شرایط را به سود ما می کند. ان شاالله بتوانیم موفق عمل کنیم…

 

varesh-sport.com : فصل 88-89 چند تن از بازیکنان اصلی داماش از تیم جدا شدند ولی شما در تیم ماندید و با توجه به مشکلات زیادی که فیروز کریمی در نیم فصل اول برایتان به وجود آورد توانستید در نیم فصل دوم به ترکیب اصلی برگردید. از شرایط و حواشی آن فصل بگویید…

من از سال 83 در این تیم حضور دارم ولی آن سال شرایط فرق می کرد و خیلی اذیت شدم؛ می توانستم به تیم کمک کنم ولی به دلیل توصیه هایی که بعضی ها به فیروز کریمی کرده بودند بیرون ماندم و تیم هم بد نتیجه گرفت آن هم فقط به خاطر سوء نیت بعضی از همشهریان خودم که به موقع اسمشان را هم می برم. متاسفانه اطلاعات غلط به فیروز کریمی داده بودند که اوسط فصل متوجه این قضیه شدو شما هم دیدید که نیم فصل دوم نتایج بهتری گرفتیم… بالاخره من این تیم را دوست دارم و در این چند سال هم پیشنهاداتی داشتم که هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ تیمی بهتر بوده است ولی تا به حال فکر رفتن به سرم نزده …

 

مصطفی حاجتی

 

varesh-sport.com : منظورتان بهزاد داداش زاده است؟!چون شنیده بودیم دل پری از او دارید…!

بهتر است اسم نبرم! آن سال خیلی از بچه های تیم رفته بودند ومن در تیم تنها بودم..زمانی که فیروز کریمی آمد قصدم این بود که بروم اما آقای عابدینی اجازه ندادند و گفتند باید تیم را جمع کنی، من هم ماندم و اصلا فکرش را هم نمی کردم چنین شرایطی برایم پیش بیاید. آقایان وقتی بیرون بودند یک جور برخورد می کردند ،اما وقتی وارد تیم شدند کاملا تغییر کردند . نمی دانم به خاطر شخصیت بود یا به دست آوردن منافع شخصی!
بعضی ها می خواستند به من ضربه بزنند ولی هیچ وقت به کسی باج ندادم …شاید از لحاظ مالی هم خیلی ضرر کردم ولی همیشه سرم بالا بود و یک چیزی به من ثابت شد و آن این بود که اگر خدا بخواهد به بنده اش عزت بدهد ، بنده خدا نمی تواند کاری بکند.

 

varesh-sport.com : در چند سال اخیر هر وقت داماش در دفاع چپ به مشکل خورده است ، مصطفی حاجتی را در آن پست استفاده کرد و تقریبا هم مشکل تیم را برطرف کرده است. خودت با این موضوع مشکل نداری؟!

مشکل که ندارم،ولی از یک نظر هم دلخور می شدم؛ ما بازیکنانی می آوردیم که پرمدعا بودند اما درنهایت جوابگو نبودند و درنهایت بازیکنان بومی این شهر باید با توقع کمتر در پست غیرتخصصی بهترین عملکرد را می داشتند اما به هر حال یک بازیکن لیگ برتری باید توانایی بازی کردن در چند پست را داشته باشد و امیدوارم مردم از عملکرد ما راضی باشند.

 

varesh-sport.com : مصطفی حاجتی همواره سعی کرده بی حاشیه باشد، فکر نمی کنید اگر بی حاشیه نبودید بیشتر سر زبان ها بودید؟

الان که فکرش را می کنم از این نظر خیلی ضرر کردم ولی درست یا غلط این رویه را در پیش گرفتم . در فوتبال ایران حاشیه حرف اول را می زند و بازیکنی که حاشیه داشته باشد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ولی به هر حال من سعی کرده ام همین رویه ی بی حاشیه بودن را در پیش بگیرم…

 

varesh-sport.com : حرف پایانی با هواداران داماش …

از هواداران می خواهم مثل هفته های گذشته بیایند و داماش را حمایت کنند چون وقتی هواداران تیم را تشویق می کنند بازیکنان انرژی می گیرند . ثابت شده است که تشویق های هواداران در روند بازی ما بسیار تاثیرگذار است و می شود از همین بازی با استقلال یا بازی با پرسپولیس مثال زد که واقعا با تمام وجود از تیم حمایت کردند. امیدوارم با این تشویق ها بتوانیم در آینده نتایج بهتری را بگیریم.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید