جهانگیر عسگری که بعد از گل به یادماندنی اش در دربی، با لقب جهانگیر شاه در بین هواداران داماش محبوبیتی را بدست آورد که کمتر بازیکن غیر بومی توانست به آن دست پیدا کند. او احتمالا فردا برای اولین بار و بعد از گذشت سه سال از در رشت برابر داماش قرار میگیرد. در آستانه دیدار داماش گیلان و پاس همدان گپ و گفتی دوستانه را با جهانگیر عسگری در هتل محل اقامت تیم پاس در رشت داشتیم که در ادامه خواهید خواند…

 

varesh-sport.com: برای اولین بار برابر داماش در رشت بازی میکنی…

بله یک بار با راه آهن در قزوین جلوی داماش بازی کرده بودم و این اولین بار است که بعد از سه سال در مقابل داماش در رشت بازی می کنم. حسم برای بازی فردا را نمی توانم توصیف کنم… دوست داشتم هر چه زودتر حداقل یک بار دیگر در این استادیوم بازی کنم، اما خوب متاسفانه اینبار باید در مقابل تیم سابقم بازی کنم.

 

varesh-sport.com: داماش نبودی، اما انگار دلت اینجا بود که هر از چند گاهی در صفحات مجازی ات عکس های اینجا را می گذاری

من در سه چهار سال اخیر چند تیم مختلف بوده ام، اما در هیچکدام مثل داماش آرامش فوتبالی نداشته ام و اینجا خاطرات زیادی داشتم. اهل سیاه بازی و دروغ نیستم و به پست هایی هم که میگذارم اگر دقت کرده باشید، اکثرا با لباس داماش است. واقعا به این تیم و این شهر علاقه دارم.

دوست دارم روزی دوباره در داماش بازی کنم. اینکه بگویم پول اصلا مهم نیست نه، چون به هر حال فوتبالیست مخارج زندگی اش را از فوتبال تامین می کند، اما من اولویتم پول نخواهد بود. متاسفانه در حال حاضر داماش آن تیم سابق نیست و به غیر از مسائل مالی برخی دور وبر این تیم هستند که نمیگذارند این تیم روز خوش ببیند. متاسفانه این افراد با من هم مشکل دارند…

 

varesh-sport.com: چه مشکلی؟ فنی یا بحث دیگری است؟

فکر نمی کنم مشکل فنی باشد، چون هر وقت که برای تیم بازی می کردم با تمام وجودم بود. من با کسی مشکلی نداشتم اما حس می کنم بعد از آن گلی که به ملوان زدم، برخی ها با من مشکل پیدا کردند. اصلا نگاه ها برگشت… حتی چند نفر آمدند و به من گفتند که روی سکوها خواسته اند که تشویقت نکنیم.

به هرحال این ها مهم نیست… آن گل برای من یکی از افتخاراتم بوده است، چون مردم رشت را با آن گل خوشحال کردم.

 

varesh-sport.com: پیش فصل سر تمرین داماش آمده بودی، قضیه چه بود؟

دلیل خاصی نداشت. برای مسافرت آمده بودم که گفتم سری هم به تمرین تیم بزنم و دیداری تازه کنم.

 

varesh-sport.com: فردا که نمی خواهی گل بزنی؟

خوب آدم از هر باشگاهی که پول می گیرد باید برای آن تیم تلاش کند تا پولی که به خانه می برد حلال باشد. باور کنید من در تمام بازی ها برای داماش دعا کرده ام که ببرد اما در خصوص فردا من باید تمام تلاشم را انجام بدهم. البته اگر گل بزنم صد درصد خوشحالی نمی کنم.

 

varesh-sport.com: شرایط خودت و شرایط تیمی پاس چگونه است؟

دو هفته ای است که به این تیم اضافه شده ام و در حال حاضر از نظر بدنی آمادگی کاملی را ندارم اما در تلاشم که هر چه سریعتر به شرایط آرمانی برسم.

در خصوص تیم هم اگر فیلم بازی اول را دیده باشید، ما اگرچه مساوی کردیم اما راحت باید هفت بر یک یا هفت بر دو می بردیم. خود من تک به تک خیلی خوب را خراب کردم و سه بار هم بازیکنان را در موقعیت تک به تک و موقعیت عالی قرار دادم که توپ ها خراب شد. تیمی خوب با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه داریم که مطمئنا رفته رفته هماهنگ تر می شوند.

 

varesh-sport.com: حرف پایانی؟

ممنون از اینکه این وقت را به من دادید که بار دیگر با هواداران داماش صحبتی داشته باشم. واقعیت این است که فکر نمی کردم شما همچنان به یاد من باشید و از این بابت خوشحالم که فراموش نشده ام.

 

 

 

مصاحبه: مهرداد – مازیار

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

جهانگیر عسگری، سایت هواداران داماش، ملوان، باشگاه داماش گیلان،