* چه بود و هست این قصه مالکیت داماش و حضور شما؟

روزی که آقای بهاروند به من گفتند داماش را می‌خواهد و من کانکت را ایجاد کنم، به او گفتم که اگر پول ندارد اقدام نکنیم چون من داماش و رشت را دوست دارم اما ایشان به من سند ملک نشان دادند و من هم به اقای زحمتکش کانکت کردم و گفتم خودتان می‌دانید.

قرارداد بستند و یک میلیارد را چک روز دادند که نقد شد و مابقی را قرار شد که در سه فقره چک به مبالغ شش و نیم تا هفت و نیم میلیارد پرداخت کنند؛ البته قرار نبود قرارداد منتشر شود اما آقای زحمتکش زحمت کشیدند و برای خیلی‌ها قرارداد را فرستادند.

اینکه آقای زحمتکش اینطور استوری می‌گذارد و عکس من را می‌گذارد، من هیچ‌کاره بودم و ایشان باید جوابگوی رفتارشان باشند. من آدم بی‌ادبی نیستنم اما ایشان در جایگاهی از فوتبال نبودند که چنین رفتاری در مورد من داشته باشند.

به هر حال قرار بود تا روز چک اول آقای زحمتکش مفاصا حساب بیاورد اما به من گفتند که نیاورده است ولی یک برگه را منتشر کردند که نه مهر و نه امضایی داشت و رقم پایینی برای تسویه درج شده بود که با توجه به شکایات بازیکنان و آقایان پیوس و داداش زاده و… این رقم نمی‌توانست واقعی باشد.

در ادامه دوست آقای بهاروند به اسم آقای نعیمی‌پور و مجموعه دامون صنعت تدبیر وارد شدند و توافق جدیدی حاصل شد، اما حالا از طرفی آقای زحمتکش گفته‌اند که من از طرف آقای نعیمی حکم دارم و از طرف دیگر آقای بهاروند می‌گویند من مدیرعامل هستم و حکم دارم! خود من هم مانده‌ام که چه خبر است!‌

 

* حالا این انتقال شکل گرفته است؟!

طبق قراردادی که امضا شده و طی دو فقره چک که عکس آن را هم دیده‌ام این موضوع اتفاق افتاده است و به آقای نعیمی‌پور (دامون صنعت تدبیر) منتقل شده است. اما من واقعا نمی‌دانم کدام (زحمتکش و بهاروند) چکاره‌اند و با آقای نعیمی‌پور هم نتوانسته‌ام که صحبت کنم.

 

* راستی چه شد که با فرشاد پیوس توافق نکرده بودید؟

ایشان بزرگ ما هستند ولی واقعا عددی که گفته بودند و در جریان قرار گرفتم خیلی بالا بود و آقای بهاروند هم گفتند چنین عددی را نمی‌توانند هزینه کنند.

 

* هواداران هم از تو گله دارند…

هواداران این تیم را دوست دارند و هرچه بگویند حق دارند؛ اما من به روح مادرم که برایم خیلی عزیز است نه چیزی گرفته‌ام و نه دنبال چیزی بوده‌ام و حتی هزینه هم کرده‌ام. خدا شاهد است من هدفم خیر بوده است و برایم هیچ شخص و چیزی مهمتر از داماش نبوده است. آن زمان هم که آمدم کسی هم نبود که این تیم را بگیرد. صحبت آمدن علیرضا جهانبخش هم واقعی نبود و اتفاقا من هم به او و هم پدرش در این خصوص پیام دادم.

هواداران همیشه به من محبت داشته‌اند اما تعدادی هم خب از روی ناراحتی یا نا آگاهی به من حرف‌هایی زدند که درست نبود اما باز هم حق می‌دهم.

ولی من از بازیکنی که برای مالک قبلی اسکرین شات می‌فرستد واقعا گله دارم. وقتی بازیکنان آمدند و گفتند که تمام پولشان را نگرفته‌اند، دلم سوخت و راهنمایی کردم که بروند شکایت کنند و حق و حقوقشان را بگیرند، آنوقت نمی‌دانم که کدام‌شان حرفی که من تنها نقل قول کرده‌ام را از گروهی که مثل خانواده می‌دانستم، اسکرین شات می‌گیرد برای مالک قبلی می‌فرستد. واقعا این رفتار زشت است.

 

* و حرف پایانی؟

من فقط می‌دانم که کلید همه چیز در اختیار آقای نعیمی‌پور است ولی اگر امروز آقای بهاروند هم با آقای نعیمی بیایند، من دیگر نیستم.

باز هم قسم به روح پدر و مادرم که برایم عزیزترین هستند قسم می‌خورم که جهانگیر عسگری یک راوی بوده است و من فقط حرف‌ها را منتقل کردم. دوست ندارم اینطور راجع به من قضاوت شود. من آمدم ثواب کنم اما به قول معروف اینطور کباب شده‌ام! من که در ۱۷-۱۶ سال فوتبالم آدم رو راستی بوده‌ام چرا الان باید در دعوای دو مالک باشم؟

از همه هواداران هم عذرخواهی می‌کنم و اگر می‌خواهند به من دشنام هم بدهند حق دارند. اما می‌گویم خدا نسازد برای هر کسی که بخواهد به این تیم ضربه بزند. در این ۱۲ سال هوادار داماش بوده‌ام و از این به بعد هم هوادار تیم می مانم.