شب گذشته جهانگیر عسگری بازیکن سابق داماش در صفحه اینستاگرام خود خبر از حضور پیمان بهاروند به عنوان مالک جدید داماش داد.

به دنبال تکذیب این قضیه از طرف هیات فوتبال گیلان، وارش اسپرت به سراغ عسگری رفت که او با تایید موضوع گفت که توافقات مابین ناصر زحمتکش مالک فصل گذشته داماش و پیمان بهاروند صورت گرفته است و به زودی جلسات با هیات فوتبال و اداره کل نیز برای اخذ مجوز‌ها برگزار خواهد شد.
ماحصل این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

 

*رزومه آقای بهاروند چیست و چرا می‌خواهند به فوتبال ورود کنند؟

آقای بهاروند بازیکن سابق خیبر خرم آباد در لیگ یک و دو بوده اند و با توجه به اینکه از دل فوتبال بوده است الان می‌خواهند به صورت شخصی تیم را اداره کنند.

شما در آینده هم می‌بینید که به دنبال استفاده‌ای خاص یا چیز خاصی هم نخواهد بود. چون خود ایشان فوتبالی بوده اند و عشق به فوتبال دارد.

 

*برنامه برای داماش چیست؟

می‌دانید که من چقدر داماش را دوست دارم و این را کسی نمی‌تواند انکار کند. با توجه به دوستی که با آقای بهاروند داشتم، ایشان خودشان پیشنهاد دادند که برای مالکیت داماش اقدام کنیم. برنامه ایشان این است که یک تیم خوب و در شان شهر رشت انشالله تشکیل شود. برنامه بلند مدت هم این خواهد بود که حتما این تیم را به آن جایگاهی که واقعا لیاقتش را دارد برسانیم.

 

*آیا قرار است تیمی مدعی بسته شود؟

ما نمی‌خواهیم چیزی بگوییم که توقع‌ها بالا برود اما بالاخره داماش تیم بزرگی است و در سطح اول فوتبال کشور بوده است. بنابراین شاید یک تیم کهکشانی بسته نشود اما دوست داریم یک تیم خوب در حد لیگ یک ببندیم.

لیگ امسال بسیار سخت است و تیم‌های بالا جدول سوابق درخشانی را دارند و یکی دو تیم حتی سابقه حضور در آسیا را داشته اند اما ما تلاش‌مان را می کنیم که تیمی را روانه مسابقات کنیم که انشالله از آبروی شهر و داماش دفاع کند.

امیدواریم در این راستا همه پیشکسوتان، مسئولین و هواداران حمایت کنند. مطمئنا یک تیم با شخصیت و با کلاس را می‌خواهیم وارد مسابقات کنیم.

 

*شما تحت چه سمت و عنوانی در تیم فعالیت خواهید کرد؟ 

با توجه به دوستی‌ام با آقای بهاروند، بیشتر در کنار ایشان هستم و سمت من چندان مهم نیست. به زودی هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی و… مشخص خواهد شد و انشالله در هفته آینده یک کنفرانس خبری با حضور آقای بهاروند و سرمربی تیم گذاشته خواهد شد‌. 

به شخصه به دنبال منافع شخصی نخواهم بود و بیشتر چون این شهر و هواداران داماش همیشه به من محبت داشته اند و من هم به آن‌ها بسیار علاقه دارم ورود کرده ام. بنابراین من فعلا در کنار آقای بهاروند هستم و حتی شاید چند روز دیگر به کادرفنی اضافه شوم.

 

*فرشاد پیوس برای سرمربیگری منتفی است؟

خیر. با آقا فرشاد هم صحبت شده است. ایشان فکر می‌کنم الان در خارج از ایران هستند و به هر حال برنامه‌ها باید مشخص شود و مذاکرات صورت بگیرد تا ببینیم چه می‌شود.‌

 

*صحبت پایانی؟

هواداران همیشه به من محبت داشته اند. چه در زمانی که اینجا بازی می‌کردم و چه آن زمان که دور از رشت بودم. هیچکس نمی‌تواند منکر داماشی بودن من شود. درست است که بچه شهر رشت نیستم اما ثابت کرده‌ام چقدر به این شهر عرق دارم. از روزی که از این تیم رفتم عکس پروفایلم را به غیر از در بازه زمانی کمی، عکس با پیراهن داماش گذاشتم. حتی در برخی تیم‌ها به این موضوع ایراد می‌گرفتند. هواداران همیشه به من عزت داده اند و دست همه ‌آنها را می‌بوسم و مطمئن باشند که من غمخوار این تیم هستم و دوست دارم داماش به جایگاه اصلی اش برگردد.

دوست دارم که هواداران هم مثل همیشه حمایت کنند چرا که این تیم برای هوادار است و اگر هوادار نباشد این تیم معنایی ندارد.