varesh-sport.com : گل زدن در دربی چه طعمی داشت؟ با این گل بیشتر در دل هواداران جا باز کردی…

عالی! واقعا از اینکه توانستم با این گل دل هواداران را شاد کنم خیلی خوشحال هستم . ما روی این گل کار کرده بودیم و می دانستم که نوع ارسال آقای مهدوی کیا به چه شکل است و چه موقع باید از دفاع جدا شوم . ایشان یکی از بهترین پاسورهای ایران هستند و در اروپا هم در این زمینه بسیار خوب کار کرده اند .

 

varesh-sport.com : باز هم نشان دادی که در گل زدن به ملوان مهارت خاصی داری و لقب جهانگیر رفت و برگشت را بیشتر به اثبات رساندی!

بله من قبلا هم در مصاحبه ای که با خود شما داشتم گفتم که به ملوان خوب گل زده ام و شک نکنید که در این بازی هم گل می زنم . بعضی از بازیکنان هستند که بلدند در مقابل یک تیم هایی خوب گل بزنند و به اصطلاح قلق آن را می دادند و فکر می کنم من هم گل زدن به ملوان را خوب بلد باشم. متاسفانه با اخطاری که در این بازی گرفتم ، سه اخطاره شدم و بازی آینده تیم در لیگ و مقابل پرسپولیس را از دست دادم … من در مقابل پرسپولیس هم خوب گل زده ام .

 

varesh-sport.com : یعنی در بازی برگشت هم به ملوان گل می زنی؟

اصلا شک نکنید! مخصوصا که الان به رشت آمده ام… من می خواهم این لقب را تا آخر فوتبالم حفظ کنم!

 

varesh-sport.com : دربی گیلان را چطور دیدی ؟!

واقعا بازی بسیار سختی بود. از حساسیت بازی شنیده بودم اما اصلا فکر نمی کردم به این شکل باشد؛ به محض اینکه وارد ورزشگاه شدیم جو بسیار عجیبی را در استادیوم دیدیم و متاسفانه فحاشی… نمی دانم من چه کاری کرده بودم که هنوز وارد زمین نشده به من فحاشی کردند ! آمده بودم زمین را تست کنم که چه استکی را بپوشم دیدم 10 هزار تماشاگر هنوز بازی شروع نشده به من فحاشی کردند  . خیلی خوشحال هستم که در چنین جوی توانستیم 3 امتیاز بازی را بدست بیاوریم و هوادارانمان را شاد کنیم و با روحیه بالاتر در بازیهای بعد حضور داشته باشیم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب …

 

varesh-sport.com : چرا در این بازی این همه به تو فحاشی شد…؟!

نمی دانم! من واقعا نمی دانم هواداران بعضی از تیم ها با من چه مشکلی دارند ! یعنی قرار است که من هر ورزشگاهی که می روم و گل می زنم اینطور به من فحاشی شود؟!

در حین بازی یک بار افتادم روی زمین ؛ بازیکنان ملوان فیرپلی که انجام ندادند هیچ، یک دفعه دیدم یک موبایل از کنار چشمم رد شد افتاد زمین. برداشتم دیدم از این ارزان قیمت هاست و به درد من نمی خورد و دادم به کمک داور…اگر گران قیمت بود بر می داشتم برای خودم ! ( با خنده)

 

varesh-sport.com : قضیه درگیری چی بود؟

بعد از بازی داشتم یک مصاحبه تلویزیونی انجام میدادم و در مورد بازی و صحنه پنالتی حرف می زدم که یکی از لیدرها یا تماشاگران ملوان آمد و در صورتم نگاه کرد و فحش بسیار بدی داد که اصلا نمی توانم به زبان بیاورم و بعد هم درگیری پیش آمد.

 

varesh-sport.com : و اخطاری که گرفتی و 3 اخطاره شدی…

کارت زرد اصلا حقم نبود ! من دفاع را دریبل کردم و بعد دفاع من را زد . وقتی داور سوت را زد فکر کردم اعلام پنالتی کرده اما بلند که شدم دیدم به من می گوید تمارض کردی و کارت داد .

 

varesh-sport.com : به غیر از این مورد یک صحنه دیگر هم روی تو در نیمه دوم اتفاق افتاد راجع به آن چه نظری داری؟

بله در نیمه دوم هم زمین خوردم اما فکر می کنم به خاطر فشاری که به عضلاتم آمد و بدنم خسته شده بود این اتفاق افتاد و دقیق نمی دانم میتوانسته پنالتی باشد یا نه اما در مورد خطای نیمه اول شک ندارم و صد در صد پنالتی بود .

 

varesh-sport.com : تشویق های هواداران داماش نسبت به هواداران انزلی را چطور می بینی؟!

ببینید اگر بخواهیم مقایسه کنیم که باید بگویم جوی که در استادیوم خودمان در بازی های خانگی وجود دارد را نمی توان با هیچ کجای ایران مقایسه کرد. من تا الان در هیچ کجای ایران ندیدم که هواداران اینقدر پرشور و پر هیجان فقط تیم خودشان را تشویق کنند . من قبلا فکر می کردم بازی در انزلی سخت تر باشد ولی الان فهمیدم که جو رشت برای تیم های دیگر بیشتر بازی را سخت می کند و در بازی با ملوان هم حدود دو هزار نفری که از رشت آمده بودند فوق العاده کار کردند و صدای آنها هم از تماشاگران انزلیچی بیشتر بود .

 

varesh-sport.com : و حرف پایانی…

باز هم تشکر می کنم از هواداران رشتی که در انزلی هم ما را تنها نگذاشتند و حمایت فوق العاده ای را انجام دادند و دوست دارم که این حمایت از تیم خودشان همچنان ادامه داشته باشد .

 

 

 

مصاحبه : مهرداد – مازیار