دیار وارش: پارسه با یک امتیاز بیشتر یک پله بالاتر از داماش در جدول حاضر بود و به همین علت این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مجید جهانپور سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل پارسه تهران که با تساوی بدون گل خاتمه یافت ضمن بیان جمله فوق گفت: در طول هفته بر روی تیم حریف آنالیز کرده بودیم و می دانستیم با تیمی دونده، جنگنده و فیزیکی رو به رو هستیم و بر همین اساس باید از فوتبال هیجانی دوری کنیم.
 
وی ادامه داد: هدف مان این بود که با استفاده از بازی تک ضرب در تمامی نقاط زمین به آنچه که می خواهیم برسیم اما متاسفانه فکر میکنم حساسیت بازی روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشت و متاسفانه عملکرد خوبی را نداشتیم.
 

وی اظهار داشت: به نظر من نفرات ما حدود 40-50 درصد از توان خود را توانستند به نمایش بگذارند. ما پیش از این دو امتیاز بسیار حساس را برابر نفت مسجد سلیمان از دست داده بودیم و تلاشمان این بود که علاوه بر پیروزی در بازی های خانگی در خارج از خانه نیز جبران مافات کنیم.
وی افزود: مصدومیت مهدوی نیز در عملکرد تیم تاثیر گذار بود، ایشان علاوه بر بحث فنی می تواند در مباحث مدیریتی در زمین نیز روی تیم عملکرد بسیار مثبتی را داشته باشد اما متاسفانه با مصدومیت ایشان تیم دچار خلا شد. فعلا در خصوص وضعیت مهدوی گزارشی به بنده نشده است اما فکر میکنم مشکل ایشان کشیدگی در منطقه آرنج باشد.
 
سرمربی داماش گیلان در خصوص در رابطه بحث داوری نیز گفت: مشکلات داوری و پنالتی هم به قولی به یک مسئله سریالی تبدیل شده است و نمیدانم که در مورد این مسئله چه بگویم. بازی ها بسیار نزدیک و حساس است و همین تفاوت ها می تواند سه امتیاز را به یک تیم بدهد یا از تیمی بگیرد.