برای جدایی از انتهای جدول نیاز مبرم به پیروزی برابر گلگهر سیرجان داشتیم که خوشبختانه به امر دست پیدا کردیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مجید جهانپور سرمربی داماش پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گلگهر سیرجان به خبرنگار وارش اسپرت گفت: در طول هفته به دلیل شرایط جوی نامناسب شهر رشت نتوانستیم تمرینات تاکتیکی مناسبی را داشته باشیم اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان، مجموعه کادرفنی و حمایت هواداران توانستیم برابر گلگهر سیرجان به پیروزی دست پیدا کنیم و خوشحالم که هوادارانمان شاد به منازلشان رفتند.

 

وی در خصوص اینکه داماش متفاوت از بازی های خارج از خانه در عضدی نتیجه می گیرد گفت: ما برای هر بازی برنامه خاص همان مسابقه را داریم. در بازی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان تلاش بسیاری را داشتیم که بالاخره بتوانیم در خارج از خانه هم کسب پیروزی کنیم اما متاسفانه بخت با ما یار نبود و حتی با گل دقایق پایانی نتوانستیم کسب امتیاز داشته باشیم. 

 

وی ادامه داد: شرایط ما در جدول به شکلی است که باید تلاش بیشتری را برای کسب نتیجه داشته باشیم. البته در فاز دفاعی فکر میکنم نسبت به ابتدای فصل عملکرد بهتری را داشته ایم .

وی افزود: متاسفانه شرایط تیم هم به لحاظ مالی مناسب نیست. ما درحالی به مسابقات می رویم که حتی در هتل یا فرودگاه از لباس های رنگارنگ استفاده میکنیم . بازیکنان می بینند که تیم می برد یا می بازد هیچ تفاوتی دیده نمی شود و هیچ اتفاقی برایشان نمی افتد.

 

سرمربی داماش گیلان در خصوص اینکه دلیل غیبت هادی سهرابی چه بود، گفت: سهرابی در بازی با مس رفسنجان در اعتراض به تعویض شدنش بر روی نیمکت تیم ننشست و به رختکن رفت، بنده هم ایشان در اختیار باشگاه قرارداده ام تا تصمیم گیری شود.

 

جهانپور در خصوص اینکه بحث شهرداری و در اختیار گرفتن داماش به کجا کشید و چه کسی تیم را در اختیار دارد نیز گفت: در جریان مسائل مربوط به شهرداری و شورای شهر رشت نیستم. در حال حاضر آقای عابدینی تیم را در اختیار دارند. در خصوص اینکه شورای شهر چه موضعی را دارد نیز خود آنها باید پاسخگو باشند.

 

 

 

مجید جهانپور سرمربی داماش گیلان، پسران شهر باران، داماش گیلان، سایت داماش، هواداران داماش، damash، دیار وارش، وارش اسپرت،