دیار وارش: دو برد پیاپی روند ناکامی های داماشی ها را پایان داد و توانستند اندکی به وضعیت خود در جدول بهبود ببخشند. پیروزی های داماش گیلان در حالی در برابر میزبان اصفهانی و مهمان قدرتمند شیرازی رقم خورد که جهانپور در هفته های اخیر به خود اولتیماتوم داده بود. داماش گیلان عصر دوشنبه توانست در هوایی بارانی، فجرسپاسی شیراز را شکست دهد و امیدواری را به دلهای هوادارانش برگرداند.
 
به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، مجید جهانپور با اشاره به حساسیت سه امتیاز دیدار اخیر تیمش برابر فجرسپاسی به خبرنگار وارش اسپرت گفت: وضعیت داماش در جدول مناسب نبود و از طرف مقابل هم فجرسپاسی تیم پرمهره ای هست که سودای صعود به لیگ برتر دارد و به این ترتیب حساسیت این بازی دو چندان شده بود. بچه های تیم هم به مانند دیدار گذشته مصمم برای برد بودند.
 
متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

وی در ادامه گفت: در هفته گذشته ما در اصفهان تواستیم به اولین برد خارج از خانه خود برسیم اما در این دیدار دوست داشتیم که برابر هواداران مان به پیروزی برسیم زیرا برد خانگی لذت بخش تر است. خدا را شکر با این برد توانستیم مقداری به وضعیت مان در جدول سر و سامان دهیم.
سرمربی داماش گیلان با بیان دلایل پایان ناکامی ها هفته های اخیر و کسب دو پیروزی متوالی گفت: بعد از باخت های پیاپی قبل از بازی با شهرداری اردبیل به عنوان آخرین تلاش خودم به بازیکنان گفتم که این تیم نیاز به شوک دارد. باید هفت امتیاز از چهار بازی آینده کسب کنیم و در واقع با نگاه به نتایج قبلی مان تقریبا اینکار یک اتفاق سخت بود و با توجه به باخت در بازی اردبیل اگر در اصفهان هم می باختیم، قطعا ادامه نمی دادم. خدا را شکر تا اینجای کار مثمرثمر بود و بازیکنان به خودباوری رسیدند.
 
جهانپور در مورد اقدام منحصر به فرد هواداران رشتی قبل از دیدار داماش برابر فجرسپاسی و نصب پلاکاردی خطاب به بازیکنان در رختکن داماش، بیان کرد: این فصل با تمام مشکلاتی که داماش گیلان با آن دست و پنجه نرم می کرد اما یک همبستگی بین هواداران، بازیکنان، اعضای باشگاه، کادرفنی و … ایجاد شده است. شب قبل از بازی مسئولین باشگاه کلیپی از نتایج قبلی داماش گیلان برای اعضای تیم به نمایش گذاشته بودند؛ روز بازی هم وقتی وارد رختکن شدیم و با آن بنر هواداران مواجه شدیم، تمام مجموعه تحت تاثیر بیشتری برای کسب نتیجه قرار گرفتند.
 

 
وی ادامه داد: قطعا این بنر نصب شده و متنی که نوشته شده بود باعث ایجاد انگیزه مضاعفی در وجود اعضای تیم شد چون هدف اول مجوعه داماش گیلان شاد کردن دل علاقه مندان این تیم است که در زیر باران هم تیم محبوب شان را تنها نگذاشتند.
 
سرمربی کهنه کار و پرافتخار فوتبال رشت با اشاره به مزایا و معایب چمن مصنوعی استادیوم عضدی رشت، اظهار داشت: قطعا این چمن در چنین شرایط جوی بر روی عملکرد فنی تیم ها تاثیر مثبت گذاشته است. یک چمن صاف و بدور از عوارض چمن های طبیعی، اینها همه از مزایای چمن مصنوعی در شرایط آب و هوایی گیلان است اما باید تدابیری اندیشید و به این چمن رسیدگی شود تا باعث مصدومیت بیش از حد بازیکنان نشود که متاسفانه برای ما مهیا نیست. درصدی هم از مصدومیت های داماش مربوط به وضعیت چمن مصنوعی عضدی است ولی در مجموع این مقوله چمن مصنوعی به نفع فوتبال رشت است.

 
 
 
 
 
 
مجید جهانپور، سرمربی داماش گیلان، سایت داماش، هواداران داماش گیلان، وارش اسپرت، damash، داماش،