معتقدم که به 6-7 زمان نیاز داریم تا به شناخت کامل از ظرفیت تیم برسیم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مجید جهانپور پس از پیروزی یک بر صفر داماش برابر پاس همدان در سالن کنففرانس به خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز لازم میدانم از تمام همکارانم که پیش از آمدنم زحمت آماده سازی تیم را در مدت محدود انجام دادند، تشکر کنم و البته از بازیکنان تیم که همیت و انگیزه بسیار بالایی را داشتند تا طرفداران داماش گیلان را شاد کنند. انتظار باخت یا برد در هر بازی ای وجود دارد اما در این مقطع پیروزی شیرینی خاصی را دارد.

 

وی ادامه داد: بازی با نتیجه شکننده ای به سود ما خاتمه یافت اما در واقع ما بهتر توانستیم از موقعیت میزبانی خود استفاده کنیم. تیم پاس هم تیم بسیار خوبی است که در بازی اول علیرغم برتری بالایی که نسبت به شهرداری اردبیل داشت تن به تساوی داده بود.

 

وی گفت: علی رغم این برد باید بگویم که معتقدم به 6-7 هفته زمان نیاز است که به شناخت کامل از ظرفیت تیم برسیم و وضعیت بدنی بازیکنان نیز در حالت بهتر قرار بگیرد.

وی افزود : باید از هواداران جوانان داماش گیلان، کسانی که ما را در بازی های داخل و خارج از خونه تمام قد حمایت می کنند نیز تشکر ویژه ای داشته باشم.

 

سرمربی داماش در خصوص اینکه بحث پیوستن افشین ناظمی به کادر داماش در چه وضعیتی قرار دارد عنوان کرد: صحبت هایی انجام شده است و انشالله قرار است که این اتفاق بیفتد.

 

جهانپور در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت که عنوان کرد به نظر می رسید حسین گوهری و هادی سهرابی هنوز مصدومیتشان برطرف نشده و چطور شد که در ترکیب از آنها استفاده شد گفت: به خصوص در مورد حسین گوهری باید بسیار از کادرپزشکی تیم مان تشکر کنم که با امکانات بسیار کمی که وجود دارد توانستند وی را به شرایط بازی برسانند.

 

وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار وارش اسپرت در خصوص وضعیت نظیف کار و حاجتی گفت: آقای حاجتی یکی دو جلسه با تیم تمرین کردند و یک مقدار از شرایط آمادگی به دور هستند اما امیدواریم که ایشان نیز هر چه سریعتر به وضعیت آرمانی نزدیک شوند. در خصوص آقای نظیف کار هم بحث هایی در خصوص قرارداد وی با تیم خونه به خونه وجود دارد که در حال پیگیری است.

 

شایان ذکر است جهانپور در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر نیز اظهار امیدواری کرد که به نظر هواداران در خصوص نام تیم احترام گذاشته شود.