مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تکذیب شایعات گفت: کناره‌گیری تیم فوتبال داماش از لیگ دسته یک کشور صحت ندارد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، جهانبخش آرمان روز چهارشنبه در خصوص شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری داماش از لیگ یک و سقوط این تیم به لیگ دسته سوم کشور در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این خبر کذب است و کناره گیری داماش از جام آزادگان را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: تیم فوتبال داماش گیلان به کار خود در لیگ دسته یک ادامه می‌دهد و روز جمعه هفته جاری نیز در هفته نهم رقابت‌های جام آزادگان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: پروسه انتقال امتیاز باشگاه داماش به خریدار جدید نیز روند خود را طی می‌کند و امیدواریم که این امر تا چند روز آینده نهایی شود تا تیم فوتبال داماش با قدرت بیشتر به کار خود در لیگ دسته یک ادامه دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به منبع بروز چنین شایعاتی اشاره و بیان کرد: برخی از نابسامانی و بلاتکلیفی تیم‌هایی همچون داماش و سپیدرود سود می‌برند؛ با مشخص شدن وضعیت مدیریتی داماش و سپیدرود منابع درآمدی افراد یادشده مسدود شده به همین دلیل از این موضوع ناراحت هستند و اقدام به نشر شایعات می‌کنند.

آرمان خاطرنشان کرد: به هر حال طرفداران پرشمار و پرشور داماش گیلان نگران نباشند و به این شایعات نیز توجه نکنند زیرا کار انتقال امتیاز باشگاه داماش در حال انجام است تا این تیم با مشخص شدن وضعیت مالکیتی و حمایت طرفدارانش نتایج بهتری را در لیگ کسب کند.