مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن ابراز خرسندی از حضور داماش در مرحله پلی آف صعود به لیگ یک، از آمادگی استادیوم عضدی برای برگزاری مسابقات در فصول آتی خبر داد.

جهانبخش آرمان در گفتگو با وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان در حاشیه تمرین لاجوردی پوشان شهر باران گفت: از اینکه داماش را در مرحله پلی آف راهیابی به لیگ یک می‌بینم خوشحال هستم. مطمئنا بازی بسیار سختی در پیش خواهد بود و باید تمام هواداران و مسئولین کمک کنند تا فرصتی که برای استان گیلان ایجاد شده است با صعود شیرین داماش همراه شود. ما نیز به عنوان خدمتگزار کوچک ورزش و جوانان استان گیلان باید در کنار همه باشگاه‌هایمان از جمله باشگاه های پرهوادارمان باشیم تا بتوانیم در سطح اول فوتبال مثل دهه های گذشته بدرخشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص آخرین وضعیت استادیوم عضدی رشت جهت برگزاری مسابقات اظهار داشت: ورزشگاه از اوایل اردیبهشت آماده برگزاری مسابقه بوده است. دوستان فدراسیون هم آمدند و تمام موارد اعم از نور، صندلی‌ها، چمن و… را تایید کردند. همه چیز آماده برگزاری مسابقه بوده است اما طبق نظر کادرفنی داماش با توجه به اینکه تیم مقابل آنها در زمین چمن طبیعی بازی کرده بود، تصمیم گرفته شد که در چمن مصنوعی سردارجنگل بازی را برگزار کنند.

وی افزود: ورزشگاه از نظر فدراسیون و ما آماده برگزاری مسابقه است. اشکالاتی که حتما وجود دارد و چمن شاید هنوز به آن پختگی لازم نرسیده باشد، اما مهم این است که بعد از سال‌ها این ورزشگاه را مجددا به چرخه بهره برداری رساندیم و امیدوارم که سال‌های آتی باشگاه های پرطرفدار ما مثل سپیدرود و داماش بتوانند در این ورزشگاه میزبانی کنند نت شرایط کار برای صعود راحت تر باشد. البته این پایان کار نیست و عمده هدف ما سکوهای رو به روی جایگاه است که بتوانیم مثل ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی آن را کامل کنیم تا همه هواداران بتوانند به خوبی از تیم خود حمایت کنند.