جلسه هماهنگی لیدرهای دو تیم داماش و چوکا عصر پنجشنبه در فرمانداری تالش برگزار شد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، جلسه هماهنگی لیدرهای دو تیم داماش گیلان و چوکای تالش عصر پنجشنبه با حضور سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش، لیدرهای دو تیم داماش و چوکا، اهالی رسانه هواداری دو تیم، مدیرعامل، روابط عمومی و عضو هیات مدیره باشگاه چوکای تالش و برخی از مسئولین فرمانداری و انتظامی تالش در ساختمان فرمانداری تالش برگزار شد. 

در این جلسه ابتدا سید عیسی مهدوی فرماندار سابق رشت و فعلی شهرستان تالش، با توجه به آشنا بودن با خلق و خوی مردم این دو شهر ،گیلک ها و تالش ها را دو قوم جدا ناپذیر از هم دانست و این موضوع را خاطر نشان کرد که فوتبال می تواند باعث دوستی و اتحاد بیشتر این دو قوم بزرگ گیلان شود.

وی ادامه داد: هردو تیم بزرگ و سرشناس چوکای تالش و داماش گیلان مردمی و با اخلاقی هستند که انشالله با یک بازی جوانمردانه شور و نشاط را برای مردم ایجاد خواهند کرد.

سپس نماینده لیدرهای تالش با قدردانی از حضور داماشی ها، ضمن تشریح شرایط تیمی چوکا و همچنین استادیوم پوریای ولی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش لیدرها، فضای سکوها در هنگام برگزاری مسابقه، فارغ از هر نتیجه ای فضایی سالم باشد.  

لیدرهای داماش گیلان نیز با تایید سخنان فرماندار تالش به این نکته اشاره کردند که لیدرهای چوکا می توانند فضای استادیوم پوریای ولی را از هر گونه تنشی دور کنند و از نفوذ عوامل تفرقه انداز بین مردم این دو شهر جلوگیری کنند که ماحصل آن می تواند به جمله (رقابت در کنار رفاقت) معنا ببخشد.

 دیدار تیم های چوکای تالش و داماش گیلان در چهارچوب مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور، از ساعت 16:30 روز شنبه 24 شهریور در استادیوم پوریای ولی تالش برگزار خواهد شد. این دیدار به طور زنده از شبکه استانی باران پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است، این دو تیم در گروه الف رقابت های لیگ دو نیز همگروهی هستند و میبایست در چهارچوب هفته پنجم این مسابقات نیز در تالش رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.