در حالی که روز گذشته خبرهایی مبنی بر توافق با داداش‌زاده در جهت رفع مشکل پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه داماش شنیده می‌شد، در نهایت این اتفاق تا شب گذشته به وقوع نپیوست اما ماجرا همچنان ادامه دارد!‌

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در فاصله کمتر از ۳۶ ساعت تا پایان فرجه نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک، شب گذشته جلسه‌ای با حضور جهانبخش‌ آرمان (مدیرکل ورزش و جوانان گیلان)، قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، ناصر زحمتکش (مالک پیشین)، فرهاد خراسانی وکیل بهزاد داداش‌زاده و شهاب مومنی نایب رییس هیات فوتبال گیلان و همچنین حضور تلفنی بهزاد داداش‌زاده برگزار شد که قرار بود طی آن توافقات اولیه جهت پرداخت بدهی به داداش‌زاده نهایی شود اما طبق صحبت‌هایی که از دو سوی این ماجرا به گوش می‌رسد، این توافق تا شب گذشته به سرانجام نرسید!

 

زحمتکش مالک پیشین عنوان کرد که پیش از برگزاری جلسه، توافق شده بود که مبلغ بدهی یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی به داداش زاده در سه قسط انجام شود و در این جلسه قسط اول را پرداخت کنم تا در ابتدا مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی برطرف شود اما در نهایت وکیل آقای دادا‌ش‌زاده اعلام کردند که برای رضایت باید مبلغ یک میلیارد و هفتصد پرداخت شود.

زحمتکش در خصوص اینکه پیش از این مبلغی را از نعیمی پور در این خصوص دریافت کرده بود نیز عنوان کرد که این مبلغ را صرف جذب بازیکن کردم.

 

در سویی دیگر بهزاد داداش‌زاده نیز طی فایلی صوتی در خصوص جلسه شب گذشته گفت: خودشان رفتند و از دادگاه پرسیدند که با دیرکرد پول من، مبلغ به دو میلیارد رسیده است. مضاف بر اینکه باید نیم عشر دولت به مبلغ ۸۵ میلیون تومان و بحث‌های مربوط به هزینه دادرسی و… نیز پرداخت شود.

وی ادامه داد: در نهایت روی مبلغ یک میلیارد وهفتصد در جلسه توافق کردیم اما آقای زحمتکش گفتند من پول ندارم و هفتصد تومان برای فردا (امروز) می‌توانم پرداخت کنم و دو چک پانصد میلیون تومانی نیز برای برج ۲ و برج ۳ سال آینده می‌توانند ارائه دهند.

وی افزود: من پیشنهاد دادم که ماشینی که از ایشان توقیف کردم در رهن آقای آرمان و وکیل بنده باشد و چک‌های پانصد تومانی را ایشان برای ۱۵ فروردین و ۱۵ اردیبهشت صادر کنند. ایشان (زحمتکش) قبول کرد و قرار شد پشت چک را آقای الماسخاله به عنوان امانت امضا کنند اما آقای الماسخاله قبول نکردند.

 

حال خبرهای تا ظهر امروز که از سوی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در گفتگو با وارش اسپرت تایید شده است حکایت از این دارد که الماسخاله با امضای پشت چک‌ها موافقت کرده است اما گویا شرایط دیگری از سوی طرف طلبکار از باشگاه مطرح شده است تا همچنان وضعیت بلاتکلیف و حل نشده باقی بماند.

گفته می‌شود که امروز نیز تلاش‌ها در این خصوص جهت رسیدن به توافق ادامه خواهد داشت و در صورتی که اتفاقات جدیدی رخ دهد آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.