جزئیات قرارداد باشگاه داماش گیلان با سامانه 309090 مشخص شد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، طی قراردادی که مابین مدیریت باشگاه داماش گیلان و شرکت ره پویان پردیس آراد رسید، لاجوردی های شهر باران نیز به خانواده اپراتور همراه پیوستند و به زودی  وطی روزهای آتی، هواداران داماش می توانند با ارسال عدد 46 به سرشماره 309090 عضو هواداری تیم خود شوند. 

پس از این قرارداد، مدیرعامل شرکت ره پویان پردیس آراد اظهار امیدواری کرد که در سایه قرارداد فی مابین، روزهای بهتری در انتظار داماش گیلان و هوادارانش خواهد بود.
دکتر محمد مهدیان در رابطه با پیوستن تیم فوتبال داماش گیلان به خانواده بزرگ همراه اول گفت: محبوبیت و بزرگی تیم داماش در بین مردم دوست داشتنی رشت بر کسی پوشیده نیست و به طور حتم در سایه قراردادی که اخیرا به امضا رسیده این تیم و هوادارانش با حمایت سامانه 309090 و اپراتور همراه اول روزهای خوبی را تجربه خواهند کرد.
وی افزود: سامانه 309090 حامی مالی و شریک تجاری بسیاری از تیم های فوتبال و فدراسیون های ورزشی است که داماش گیلان هم به آن اضافه شده است.
مهدیان خاطر نشان کرد: این قرارداد 4 ساله است و در آن صعود داماش گیلان به لیگ برتر هم دیده شده است که انشالله با یک همت جمعی و تلاش گروهی این اتفاق بزرگ رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است، همانطور که پیش از این خبر داده بودیم، تبلیغ این سامانه از بازی روز چهارشنبه داماش گیلان برابر ماشین سازی تبریز بر روی پیراهن داماشی ها درج خواهد شد.