فرجه نقل و انتقالات میان فصل مرحله نهایی لیگ سه که از تاریخ ۲۲ اردی‌بهشت آغاز شد تا ۱۱ خردادماه، یعنی زمانی که دو هفته از مسابقات نیم فصل دوم رقابت‌ها نیز گذشته است، برقرار خواهد بود؛ زمانی طلایی برای تیم‌هایی که قصد دارند حضوری قدرتمندتر در نیم فصل ۹ هفته ای پایانی رقابت‌های لیگ سه داشته باشند.

در این بین و در آستانه آغاز نیم فصل دوم مرحله پایانی لیگ سه، هنوز از جذب بازیکن در داماش خبری رسمی منتشر نشده است و برخی شنیده‌ها نیز از احتمال اضافه شدن یک یا دو بازیکن طی روزهای آتی به جمع لاجوردی‌پوشان شهرباران حکایت دارد.

 

داماش اگرچه طی نیم فصل اول به مرور روند نتیجه‌گیری بهتری را پشت سرگذاشته است و بازیکنان نیز کیفیت بالاتری را از خود به نمایش گذاشته اند، اما کادر مدیریتی و فنی داماش اگر قصد حضور پرقدرت در ادامه مسابقات و صعود به لیگ دو را دارند، باید در نظر داشته باشند که تیم‌های رقیب نیز در بازه زمانی تعطیلات نیم فصل بی‌کار ننشته و به تقویت تیم خود پرداخته‌اند.

 

طبق اعلام سازمان لیگ، در بازه زمانی نقل و انتقالات نیم فصل مرحله نهایی لیگ سه، تیم‌ها می‌توانند با در نظر گرفتن جای خالی در لیست خود، تا سقف ۶ بازیکن، بدون محدودیت در رده‌های سنی با جذب بازیکن به تقویت تیم خود بپردازند.

نکته قابل توجه در این بین پایان رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ ۸ خرداد است. شاید جذب بازیکن لیگ برتری برای لیگ سه، خواسته ای غیرمنطقی به نظر برسد، اما پر بیراه نیست اگر بگوییم که همین امروز به اندازه یک تیم خوب لیگ برتری بازیکن از داماش به لیگ برتر معرفی شده و در تیم‌های مطرح کشور بازی می‌کنند. از این رو جذب یک یا دو بازیکن آزاد و فاقد قرارداد در چنین سطحی و استفاده از پتانسیل آن‌ها حتی فقط برای چند هفته از بازی‌های باقیمانده نیز می‌تواند غیرممکن نباشد.

لپ کلام این که، نیم فصل دوم و کوتاه لیگ سه کم از یک جنگ در باتلاقی پر گل و لای ندارد، پس آقایان باشگاه داماش، لطفا تمامی مسابقات فصل تا به اینجا را فراموش کنید و برنامه ریزی، تدارکات و جذب بازیکن از هر سطح و سنی اما مناسب وکارا در نقاط مورد نیاز تیم را جدی بگیرید.

 

 

 

 

 

نگارنده: مهرداد کتیگری ثابت