فصل خوبی را در داماش سپری کردم و مدیریت به تعهدات خود به‌خوبی عمل کرد و هوادارانمان در تمامی دیدارها حامی‌مان بوده اند.

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، جابر نصیری در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: جو ورزشگاه به دلیل حضور هواداران پرسپولیس در جایگاه تیممان، ملتهب بوده و به همین دلیل بازی با تأخیر آغاز شد، هواداران پس‌ازاینکه در جایگاهشان مستقر شدند، توانستیم بازی فینال را برگزار کردیم.

 

وی با اذعان به حمایت 90 دقیقه‌ای هواداران داماش گیلان تصریح کرد: هواداران داماشی به‌خوبی تیممان را تشویق کرده و با تمام توان برایشان جنگیدیم، بازی پایاپایی مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشته و حقمان شکست مقابل این تیم نبود، نتیجه تساوی در طول 90 دقیقه، کمترین حق داماش در دیدار فینال بوده است.

 

هافبک تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به تقابل هافبک‌های دو تیم، بیان کرد: بدون واهمه از نام و جایگاه حریف به میدان رفته و می‌دانستیم بازی سختی مقابل قهرمان لیگ برتر در پیش داریم، بازیکنان داماش هرگز از مبارزه دست نکشیده و به‌خوبی مقابل هافبک‌های ملی‌پوش پرسپولیس، قد علم کردیم.

 

نصیری با تأکید بر شرایط ایده آل داماش ازلحاظ مدیریتی در فصل گذشته افزود: فصل خوبی را در داماش سپری کرده و مدیریت به تعهدات خود به‌خوبی عمل کرد، هوادارانمان در تمامی دیدارها حامی‌مان بوده و در پایان فصل به دلیل عدم صعود به لیگ دسته اول شرمنده هواداران شدیم.

وی با بیان اینکه جایگاه داماش بالاتر از لیگ دسته دوم است، گفت: برای فصل جدید صحبتی با بازیکنان نشده است و اولویت اول، دوم و سومم داماش گیلان است، خاطرات خوبی از داماش داشته و امیدوارم به همراه این تیم روزی در لیگ برتر بازی کنم.