به گزارش وارش اسپرت عصر امروز نیز در همین راستا خبر دیگری بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت که در ادامه خواهید خواند :

شرکت ورزشی داماش صدرا به‌زودی در رشت ثبت می‌شود.

علی احمدی‌سراوانی با اشاره به تغییر نام باشگاه داماش ایرانیان به صدرا اظهار کرد: نام تیم فوتبال داماش گیلان هیچ تغییری نکرده و تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

 

وی افزود: شهرام قویدل مالک جدید باشگاه داماش نیز بارها اعلام کرده که در این زمینه هنوز تصمیمی ندارد اما از آنجا که طبق مقررات AFC تیم‌های فوتبال باید در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شوند، به‌زودی شرکت ورزشی داماش صدرا در رشت ثبت می‌شود.

 

وی همچنین در گفتگو با سایت گل نیز گفت : برای ثبت یک باشگاه فوتبال نیاز است که در زیر لوای یک شرکت حقوقی به کار ادامه دهد، همانطور که قبلا داماش زیر مجموعه ای از شرکت داماش ایرانیان بود که علاوه بر آن داماش درود و تیم بسکتبال داماش و والیبال هم زیر مجموعه ی آن بودند. عده ای به اشتباه بر این باور هستند که صدرا  شرکت داماش ایرانیان را خریداری کرده  اما واقعیت این است که ایشان تنها باشگاه فوتبال داماش را به تملک خود در آورده اند .

 

*پی نوشت :

شهرام قویدل مالک محترم باشگاه داماش گیلان در بدو ورود خود به رشت اعلام کرد که تصمیمی برای تغییر نام ندارد و اگر روزی به دلیل شرایط قرار بر چنین تصمیمی شد از هواداران نظرسنجی خواهد کرد .

اگر چه در خبر فوق تغییرات در نام باشگاه فوتبال تکذیب شد اما به بهانه انتشار این خبر لازم دانستیم ضمن تشکر از حسن انتخاب مالک محترم باشگاه برای سرمایه گذاری در ورزش رشت و استان گیلان ،این نکته را یادآور شویم که هواداران داماش همواره  این انتظار را دارند که مسئولین محترم باشگاه در آینده نیز بر روی حرف ها و قول های خود از جمله نام باشگاه ، واگذاری سهام، ایجاد کانون هواداران قوی و … باقی بمانند .

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید