وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : هر سال با فرار رسیدن ماه مبارک رمضان،برنامه های متعددی از سوی ارگان های مختلف تدارک دیده می شود. مسابقات جام رمضان در رشته های مختلف از جمله فوتسال نیز یکی از این برنامه هاست که در این ماه مبارک انجام می شود و همواره مورد استقبال عموم مردم نیز قرار می گیرد .

 

فوتسال جام رمضان در استان گیلان نیز از رونق بسیار بالایی برخوردار است ، خصوصا آنکه جوانان رشتی همواره نشان داده اند که اگر به آنها میدان داده شود یا سرمایه گذارانی در اینجا باشند در فوتسال از توانایی های خوب و بالقوه ای برخوردارند و مقام سومی پگاه گیلان در چند سال اخیر سندی بر این ادعا می باشد.

 

هم اکنون نیز تیم هایی مانند قدسیان رشت و شهرداری رشت علی رغم بضاعت مالی بسیار کم، عملکرد خوبی را در لیگ های کشوری از خود نشان داده اند از این رو با همکاری دوطرفه "وارش اسپرت" و شرکت "میهن مهر مجذوب"، تصمیم به تشکیل تیم فوتسالی با نام " مهر وارش " گرفته شد که در ادامه بیانیه این شرکت در راستای اهداف تشکیل تیم را خواهید خواند :

 

 

شرکت "میهن مهر مجذوب"سهامی خاص به مدیر عاملی سرکار خانم مهندس زنگنه و رییس هیات مدیره آقای محمد حسین صداقت که مراحل ثبت شرکت را می گذراند تا در زمینه مشاوره، آموزش و ارائه گواهینامه های بین المللی ISOفعالیت کند به محمد حسین و حمزه صداقت ماموریت داده است تا در کنار تبلیغات برای شرکت ماموریتی دیگر را نیز دنبال کنند .

 

تیم فوتسال مهر وارش تاسیس شد تا فریاد مظلومیت تیم فوتبال داماش گیلان را به گوش کسانی که قبلا شنیدند و انگار که نه انگار برسانیم… و بگوییم که تمام گیله مردان و گیله زنان جلگه گیلان در کنار تمامی اعضای باشگاه داماش گیلان از جمله مهندس عابدینی مدیرعامل باشگاه و اسطوره فوتبال و اخلاق گیلان جناب امید هرندی و سایر اعضای کادر فنی و تمامی بازیکنان متعصب تیم داماش گیلان خواهیم ایستاد تا حقش را باز پس بگیریم.

 

تیم مهر وارش فقط یک تیم فوتسال نیست بلکه صدای تظلم خواهی داماش گیلان است که با همکاری تعدادی از کاربران وبسایت وارش اسپرت و اما با همدلی، همراهی و قوت قلب تمام کاربران این سایت آمده تا با ایمان به هدف و آرمان خود (تیم داماش گیلان) فریاد بزند :

"حق گرفتنی است و نه دادنی."

"ای داماش!
اگه آسمانه رِ سنگ هم وارش بوکونه … اَمی دَستانَ مَره تَره چتر چاکونیمی
اگه کویر خوشکِ میئن گیر بوکونی … امی چوم آرسو مَره ،تره وارش کونیمی
اگه سنگلاخ میئن گیر بوگودی … تی جایگاه امی دوش سره
اگه اَ دریای موشکلات تی دامان بیگیفته … امان امی جانه تره قایق چاکونیم"
و اگر نخوائید که تو در کار زار لیگ حرفه ای فوتبال ایران موفق بیبی
بدان، بدان و بدان که تو قهرمان همیشه جاوید قلب مردمان دیار کاسپی ها ایسی.

پس :

ای داماش
به سخاوت کاسپین و به صلابت درفک به شجاعت کادوس ها و غیرت گیلک ها و به جنگاوری آماردها و به زلالی چشمه ساران داماش و به زیبایی بهشت گیلان …

سوگندت می دهیم که مردانه بمانی و دلاورانه بجنگی و همچون بیرق پیش قراولان گیلان در لشگریان ساسانیان در جنگ با والرین امپراطور روم که که موجبات شکستش را فراهم کردیم همواره در قلب تاریخ جاودانه شوی .

باید حقت را بگیریم چون تو مرا خون در رگی و روح در جان

تو ارتش گیلانی در مستطیل سبز و ما خانواده تو در سکو ها

پس ای ارتش من به پیش!!

 

*مسابقات جام رمضان مقدمه ای برای مهر وارش

تنها حدود 10 روز از تشکیل تیم " مهر وارش " گذشته و اعضای این تیم تنها چند جلسه تمرینی را با هم گذراندند. ابتدا قصد بر این بود تا پس از چند ماه برگزاری تمرینات و انتخاب کامل نفرات تیم فعالیت خود را آغاز کند اما با توجه به نزدیکی جام رمضان با پیشنهاد اعضا و مدیریت این تیم تصمیم بر این گرفته شد تا برای محکی جدی و مقدمه فعالیت این تیم در مسابقات جام رمضان شرکت کند .

 

مسابقات جام رمضان رشت از یکشنبه مورخه 1/5/1391 در سال تختی رشت آغاز می شود . قرعه کشی این مسابقا صبح یکشنبه اول مرداد برگزار شد و در طی آن تیمها در 18 گروه سه تیمی به صورت دو حذفی با هم به رقابت خواهند پرداخت .

 

 مهر وارش در این مسابقات با تیم های تابلوساز فرید و تیم اصغرزاده هم گروه می باشد که در اولین دیدار اولین دیدار با تابلوساز فرید بازی خواهد داشت . اولین دیدار مهر وارش از حدود ساعت 22:30 سه شنبه 3/5/1391 در سالن تختی رشت آغاز می شود.

از علاقه مندان دعوت می شود با حضور خود در سالن از کاربران وارش اسپرت و هواداران داماش که برای رساندن صدای مظلومیت داماش پای به مسابقات گذاشته اند حمایت کنند .

 

معرفی اعضای تیم :

 

محمد حسین صداقت (مدیرعامل) حمید تشر (مربی)
       
علیرضا اسکندری مازیار اصغرزاده
       
علی حقگو ارسلان نجفی
       
ابراهیم رحیمی مهراد مراد مرد
       
میلاد جوادزاده مرتضی مهدوی
       
پویا ابراهیم زاده سبحان ربیعی
        
حمزه صداقت (سرپرست)

 

 

 

 

گزارش تصویری :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید