نهمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا با قهرمانی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی کشورمان و کسب عنوان فنی‌ترین بازیکن جام از سوی تکواندوکار گیلانی به پایان رسید.

 

به گزارش وارش اسپرت-پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، نهمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا با حضور ۷۷ تکواندوکار در قالب ۱۱ تیم برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب پنج نشان طلا، دو نشان نقره و یک نشان برنز به مقام قهرمانی دست‌یافت.

 

آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی وزن منفی ۵۴ کیلوگرم تیم دانشگاه آزاد اسلامی با قهرمانی مقتدرانه در این مسابقات به‌عنوان فنی‌ترین بازیکن جام انتخاب شد. وی در دور نخست مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دومین دیدار و در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۲۸ بر یک مقابل احمدهادی جوماه الفرجاوی از تیم پلیس عراق به برتری دست‌یافت.

 

تکواندوکار گیلانی تیم دانشگاه آزاد برای کسب مقام قهرمانی به مصاف امیر ولی‌پور از تیم لوازم‌خانگی کن رفته و با پیروزی قاطعانه ۱۰ بر صفر به مقام قهرمانی وزن منفی ۵۴ کیلوگرم دست‌یافت، در این وزن احمدهادی جوماه الفرجاوی از تیم پلیس عراق و شاه زیب خان از تیم سبز پاکستان به مقام سوم مشترک دست‌یافتند.

 

این دوره از رقابت‌ها در هشت وزن ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم برگزار شد و پس از تیم دانشگاه آزاد اسلامی، تیم‌های شهرداری ورامین و لوازم‌خانگی کن به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست‌یافتند.

 

لازم به ذکر است ، مسابقات جام باشگاه‌های آسیا G1 بوده و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق گرفت.