به گزارش وارش اسپرت ، در پی درگذشت حبیب رفعتی ساجدی هوادار باشگاه استقلال تهران که در پایان دیدار روز گذشته برابر داماش گیلان بر اثر حمله قلبی جان خود را از دست داد ، هیات فوتبال استان گیلان با تسلیت به خانواده آن مرحوم ، برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبرجمیل خواستار است.

 

همچین با توجه به برخی اظهار نظرهای عجیب و غیر واقعی در خصوص این حادثه تلخ و نبود آمبولانس در ورزشگاه باید اشاره کرد ، در بازی مذکور با توجه به پیش بینی هایی که از قبل صورت گرفته بود به جای استفاده از دو دستگاه ، از چهار دستگاه آمبولانس بهره گیری شد و حتی یک دستگاه آمبولاتس نیز پس از خاموش شدن نور کامل ورزشگاه در مجموعه ورزشی عضدی تا تخلیه کامل ورزشگاه حضور داشت .

 

متن کامل در ادامه مطلب

اما متاسفانه این حادثه علاوه بر اینکه در درب خروجی مجموعه ورزشگاه رخ داده ، خانواده و دوستان آن محروم نیز به جای مطلع ساختن نیروهای امدادی و آمبولانس داخل ورزشگاه شخصا اقدام به انتقال آن بیمار به بیمارستان می کنند و نکته قابل تامل نیز اینجاست که به جای انتقال بیمار به بیمارستان پورسینای رشت که نزدیک ورزشگاه است و کمتر از 5 دقیقه بیشتر زمان نمی برد بیمار را به دور ترین بیمارستان را محل ورزشگاه منتقل می کنند  .

 

همچنین پییگری و بررسی های این هیات در خصوص اینکه فشار زیادی روی تماشاگران در هنگام خروج از ورزشگاه بوده حاکی از این است که کلیه تماشاگران به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ درگیری و فشاری از ورزشگاه خارج شده اند و بی شک اتقاق تلخ داده چندان بی ارتباط با سوابق و مشکلات قلبی که آن مرحوم در گذشته داشته ، نیست .

لذا هیات فوتبال گیلان از کلیه دوستان و کارشناسانی که خود را در این خصوص صاحب نظر می دانند خواهشمند است با نظر گرفتن واقعیت و مستندات به اظهار نظر بپردازند .

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید