تیم های داماش و چوکا از سوی کمیته انضباطی توبیخ شدند!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در حالی که چند روز پس از برگزاری دربی چوکای تالش و داماش گیلان در جام حذفی، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تقدیر از طرفداران دو تیم پرداخت و قول پاداش به کانون هواداران دو تیم داد، کمیته انضباطی در حکمی که به تازگی منتشر کرده این دو باشگاه را توبیخ کرد!

اینطور که به نظر می رسد، رئیس کمیته انضباطی بر اساس گزارش ناظر رسمی فدراسیون، چند روز پس از برگزاری دربی چوکا و داماش به تشویق هواداران این دو باشگاه پرداخت، اما گویا باز هم افرادی از گیلان که دشمنی شان با داماشی ها طی سالیان اخیر محرز است، اقدام به گزارش همراه با سو نیت داشته اند. 

افرادی که شاید چندان از آرامش در فوتبال گیلان و مودت و دوستی بین هواداران تیم ها لذت نمی برند و به اصطلاح نان و آب و تقدیر از خود را در حاشیه و خود شیرینی برای پایتخت نشینان می بینند. 

در حکم اخیر کمیته انضباطی آمده است: “دیدار تیم های چوکا تالش و داماش گیلان از سری رقابت های جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم چوکا تالش تخلفاتی مبنی بر اهانت به تماشاگران به تیم مقابل و اصرار یکی از لیدرهای این تیم جهت ورود به زمین بازی رخ داد. این تیم به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم داماش گیلان به دلیل استفاده الفاظ ناشایست توسط تماشاگرانش و رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد. گفتنی است، تیم داماش گیلان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری از داور باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.”