وارش اسپرت: 

 

 

در چهارچوب مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های ایران،تیم داماش گیلان توانست مقابل حریف خود به پیروزی دست پیدا کند تا به عنوان یک مدعی معرفی شود.

در این دیدار که در استادیوم شهید عضدی شهر رشت انجام شد،شاگردان افشین ناظمی،سرمربی بومی داماش گیلان توانستند با دو گل تیم همیاری اراک را شکست دهند و هواداران را به آینده این مسابقات امیدوارتر کنند.

گل های این بازی توسط هادی سهرابی در دقیقه 30 و بهنام افشه در دقیقه 87 به ثمر رسیدند تا این هفته داماش برخلاف سپیدرود دل فوتبال دوستان رشتی رو خوشحال کند و میتوان گفت  کاملا از بحران خارج شد.

اما نماینده دیگه شهرباران در یزد با نتیجه دو بر صفر مغلوب فولاد این شهر شد تا وضعیت سپیدرود وخیم تر از قبل شود.

 

برای دیدن متن کامل ادامه مطلب را ببینید :

از نکات قابل توجه این بازی حضور نسبتا کم تعداد تماشاگران بود .بعد از بازی با پرسپولیس و بواسطه حضور بیش از 20000 نفری هواداران در ورزشگاه و بازی نسبتا خوب داماش ، انتظار می رفت که ورزشگاه جمعیت بیشتری را به خود ببیند ولی متاسفانه اینگونه نشد.امروز ورزشگاه پیر شهر باران جمعیتی حدود 3000 نفری را به خود دید که برای تیم داماش آنهم در روزی تعطیل بسیار کم است.

نکته قابل توجه دیگر در این مسابقه ، تشویق بی حد و وصف علی نظرمحمدی توسط هواداران (حتی پشت نیمکت نشینان!) بود که نشان از محبوبیت بالای این بازیکن نزد هواداران دارد.حضور عابدینی در نیمه دوم نیز انگیزه مضاعفی به بازیکنان و همچنین لیدر!روبرو داد.در همینجا جا دارد تا از آقای  عابدینی بخواهیم در بازیهای دیگر از ابتدا در ورزشگاه حضور پیدا کند تا این لیدر به تهییج هواداران برای تشویق بپردازد! (البته این نکته به مسئول روابط عمومی باشگاه تاکید کردیم تا ایشان به گوش مدیر عامل داماش برسانند!!)

در این بازی داماش در اوایل بازی بسیار بی انگیزه و ضعیف عمل کرد ولی رفته رفته بازی روانی را از بازیکنان شاهد بودیم بطوریکه در نیمه دوم شاهد پاسکاریهای متناوب از تیم بودیم و بازی بسیار دلچسبی را هواداران نظاره گر بودند. همچنین هادی سهرابی بعد از مدتها در قد و قواره خودش ظاهر شد و همگان به یاد بازیهای درخشان او در زمان دست نشان و بویژه بازیهای جام حذفی افتادند.