در شورای شهر باید دو تیم مطرح رشت در نگاه مالی یکسان دیده شوند.
به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، پس از بررسی لایحه حمایتی شهرداری از باشگاه داماش گیلان در کمیسیون های برنامه‌و‌بودجه و فرهنگی‌و‌اجتماعی شورای شهر بالاخره عصر چهارشنبه در بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت این لایحه مطرح و با اکثریت آرا مصوب شد.

در این جلسه دکتر سیدشمس شفیعی به عنوان عضو موافق این طرح اظهار داشت: در شهر رشت دو تیم مطرح داریم و امکان دارد در اینجا کسی به داماش یا سپیدرود علاقه شخصی بیشتری داشته باشد اما در شورای شهر باید دو تیم داماش و سپیدرود در نگاه مالی یکسان دیده شوند.

ریاست کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر رشت ادامه داد: به همان میزانی که به یک تیم کمک می‌شود به دیگر تیم شهر هم به همان میزان کمک شود، چون اگر غیر از این در تخصیص بودجه عمل کنیم متهم به تبعیض می‌شویم.

شفیعی گفت: باید در بودجه ۱۴۰۱ با نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی یک شیوه‌نامه‌ای جهت کمک به تیم‌های ورزشی تهیه کنیم تا طبق یک شاخصه‌هایی از تیم‌های ورزشی شهر رشت حمایت شود.

لازم به ذکر است، با تصویب لایحه کمک ۲۰۰ میلیون تومانی در بودجه سال جاری شهرداری رشت، تنها حدود ۱۰ درصد از بخش ورزشی این بودجه به لاجوردی‌پوشان شهرباران اختصاص یافته است!