پاس گیلان در هفتمین هفته لیگ سه برابر حریف خود در رشت متوقف شد. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در حالی که پاسی ها بهترین موقعیت برای رسیدن به رتبه دوم جدول مسابقات لیگ سه را در هفته هفتم تجربه می کردند، با کسب تساوی خانگی برابر تازان تهران از رسیدن به این مهم باز ماندند. 

در چهارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ سه و در گروه شمال، پاس گیلان عصر امروز (چهارشنبه) در استادیوم سردارجنگل رشت میزبان تازان تهران بود که در نهایت این بازی که با تک گل آرمان شفاعی در دقیقه 14 به سود پاسی ها بود، با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

پاس با کسب این تک امتیاز با 11 امتیاز از 7 بازی در رده پنجم جدول مسابقات قرار گرفت. در جدول رده بندی گروه شمال، شهرداری آستارا دیگر نماینده استان گیلان با کسب 17 امتیاز مقتدرانه در صدراست و تیم های شهرداری اردبیل با 12، تازان تهران با 11 و شهید مولایی قائمشهر با 11 امتیاز در رتبه های دوم تا چهارم قرار دارند.

مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سه باشگاه های کشور در سه گروه 10 تیمی برگزار می شود و در پایان مسابقات تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دو صعود میکنند. همچنین تیم های دوم و برترین تیم سوم با برگزاری مسابقات پلی آف تعیین کننده چهارمین تیم صعود کننده به لیگ دو خواهند بود.