امین ترکاشوند را می توان یکی از بازیکنانی دانست که با توجه به سلایق کادرفنی سال گذشته، آنطور که باید از توانایی هایش استفاده نشد.  وی که برخی از کارشناسان او را اصطلاحا یک لیگ یک باز قهار می شناسند، در سالیان اخیر با چند تیم که یکی از آنها داماش گیلان بود، به لیگ برتر صعود کرده است.

درحالی که ترکاشوند ساعاتی به پایان فرجه نقل و انتقالات در باشگاه داماش حاضر شده بود تا قراردادش را برای یک فصل دیگر به امضا برساند، خبر رسید که این توافق حاصل نشد و یکی دو روز بعد نیز خبر پیوستنش به دیگر تیم رشت، سپیدرود منتشر شد.

 

varesh-sport.com: آقا امین چرا از داماش رفتی؟

من حدود 70 درصد از پول سال گذشته ام را طلب داشتم؛ سه روز پیش از اتمام تاریخ نقل و انتقالات با من تماس گرفتند که بیا پولت آماده است و قرارداد امسالت را ببندند اما آمدم و دیدم که متاسفانه هیچ خبری نیست! گفتند 15 شهریور به شما پول می دهیم اما من از سال گذشته مشکلات شدید مالیاتی داشتم و به همین دلیل گفتم عیبی ندارد، حداقل چک بدهید.

سال قبل هم به من گفته بودند پول اجاره خانه ات را یک هفته ای خواهیم داد اما هنوز که هنوز است آن یک هفته نشده است!

 

varesh-sport.com: پس این مسئله که 50 میلیون می خواستی صحت دارد؟

ببینید 50 میلیون طلب من از سال گذشته است اما گفتم که 35 میلیونش را بدهید که بتوانم مشکلات مالیاتی ام را برطرف کنم یا قسط ببندم و یا اینکه چک بدهید. گفتند تماس میگیریم اما دیگر تماس نگرفتند.

 

varesh-sport.com: خوب الان سپیدرود را هم اینطور که شنیده ایم هنوز پرداختی ای نداشته اند…

بله هیچ پرداختی نداشتند، اما حداقل صداقت داشتند و دروغ نگفتند. اخیرا قول هایی داده اند که مشکلات سپیدرود برطرف می شود و به امید خدا با برطرف شدن این مشکلات در خدمت سپیدرود هستم.

 

varesh-sport.com: چطور شد به سپیدرود پیوستی؟

اگر شرایط مالی مهیا بود در داماش می ماندم اما به هر حال نشد. از یک طرف به دلیل شرایط خانوادگی ام نمی توانم به تیم های جنوبی بروم و از طرفی دیگر حضور علی آقا (نظرمحمدی) هم تا 90 درصد در تصمیم گیری ام برای حضور در سپیدرود موثر بود.

 

varesh-sport.com: تمرینات و تیم امسال سپیدرود چطور است؟

تیم امسال سپیدرود به لحاظ ابزار، بازیکن و کادر در شرایط بسیار خوبی است. کادرفنی هم جوان است و هم با تجربه و از سوی دیگر بازیکنان نیز تلفیقی از جوانان و باتجربه ها هستند. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که امسال بتوانم خدمتی دیگر به شهر رشت داشته باشم.

 

منبع: www.varesh-sport.com

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

 

امین ترکاشوند، داماش گیلان، داماش شهر باران، سایت هواداران داماش،