مهدی تارتار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت داماش گفت: مدیر عامل باشگاه با بازیکنان صحبت کرده و گفته است که اگر مشکلات مالی باشگاه تا پس از دیدار برابر ملوان حل نشود، تیم را از لیگ کنار خواهد کشید. به هر حال شرایط ما در جدول و وضعیت حساس لیگ ایجاب می‌کند که ما تا بازی با ملوان به کار ادامه دهیم، اما پس از آن اگر مشکلات حل نشده باشند، وضعیت ما بسیار بدتر می‌شود.

وی ادامه داد: داماش، فارغ از هر اسمی که داشته و دارد، تیم اول رشت است و هواداران پرشوری دارد. بودن این تیم به لیگ کمک می‌کند و کنار رفتن آن به فوتبال استان گیلان ضربه می‌زند. جوانان شهر اکنون انگیزه دارند که با تلاش فراوان به تیم برسند که این مساله مهمی است. مسئولان استان باید به حال باشگاه فکری اساسی کنند. من فکر می کنم که 12 میلیارد تومان هزینه کردن برای یک شهر زیاد نباشد.

 

تارتار در ادامه با بیان این که تیمش در تعطیلات لیگ موفق به برگزاری اردوی خارج از استان نشده است، افزود: با توجه به این که چهار روز ابتدای تعطیلات را از دست دادیم و نسبت به سایر تیم‌ها دیرتر شروع به تمرین کردیم، نتوانستیم اردوی خارج استان برپا کنیم و از طرف دیگر زمین‌های استان هم با توجه به بارندگی‌های زیاد، نامناسب بودند، البته در مجموع در این مدت تمرین‌های خوبی را صبح و بعد از ظهر برگزار کردیم تا برای دیدار با فولاد آماده شویم. تمام هدف ما این است که با دست پر از اهواز بازگردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش همچنین گفت: در ایام تعطیلات یک دیدار با تیم امیدمان داشتیم و یک دیدار 70 دقیقه‌ای هم به صورت درون تیمی برگزار کردیم، خوشبختانه مصدوم یا محرومی هم برای دیدار با فولاد نداریم .

 

مهدی تارتار همچنین در مصاحبه ای دیگر و در خصوص وضیت جهانگیر عسگری و زنیدپور در گفتگو با پانا گفت : عسگری به خاطر اظهار ندامت و این که پشمان شده، به تمرینات برگشت و او را بخشیدیم. بالاخره او با مصاحبه هایی که از روز اول انجام داد، از کارش پشیمان شده بود و باید برمی گشت ولی زنیدپور در اختیارباشگاه است و هنوز بخشیده نشده.

 

وی اضافه کرد :  با توجه به صحبت هایی که خود بچه ها با مدیرعامل باشگاه داشتند، قول دادند تا بعد از 2 بازی مطالبات و مشکلات آنها را بررسی و حل کنند. البته این 2 بازی خیلی حساس است و هرطور شده باید نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم که بتوانیم با شرایط خوبی به تعطیلات برویم.

 

سرمربی تیم داماش افزود: هدف ما این است که از 2 بازی قبل از عید 4 امتیاز بگیریم. اگر موفق به این کار شویم، با روحیه و شرایط خوبی به تعطیلات می رویم. این 2 بازی حساس و امتیازات آن حیاتی است. هر طور شده باید بتوانیم خود را در شرایط خوبی قرار دهیم.

  

همچنین وی در ادامه گفت : ما بازی سختی با فولاد داریم. آنها بازیکنان جوان و دونده ای دارند و رویارویی با مربی کاربلد و تجربه داری مثل جلالی سخت است. ما زمان کافی برای آنالیز این تیم داشتیم و نقاط ضعف و قوت آنها را می دانیم. فکر می کنم می توانیم با دست پر از اهواز برگردیم و از حریف خوب خود امتیاز بگیریم.

 

تارتار در خصوص ملی پوش شدن غلامی تاکید کرد: غلامی به حقش رسید. کمترین حق این بازیکن حضور در تیم ملی و بازی کردن در آن است. او سالهاست که قابلیت خود را در لیگ و فوتبال ایران نشان داده و بازیکن توانمندی است که امیدوارم در تیم ملی ثبات داشته باشد.