وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کانون هواداران باشگاه داماش گیلان در پاسخ به اتفاقات اخیر و هجویات پس از مسابقه با استقلال بیانیه‌ای منتشر کرده که متن کامل آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

مردان بزرگ اراده می کنند و مردان کوچک آرزو!

مسابقه داماش با استقلال تهران برای مردم گیلان درست پس از نواخته شدن سوت پایان تمام شد، اما متاسفانه بازی رسانه ای و جو غوغا سالاری که پیش از شروع مسابقه از سوی تیم حریف آغاز شده بود هنوز پس از گذشت چند روز به پایان نرسیده است. مسابقه ای که برای داماش و هوادارانش با یک بازی دلچسب و یک برد شیرین همراه بود و بازیکنان کم ادعا اما با اراده ی داماش توانستند در مسابقه ای که یک سر و گردن از حریف برتر بودند سربلند از زمین خارج شوند.

ارزش این برتری برای فرزندان دیار سرسبز گیلان تنها به خاطر کسب سه امتیاز نبود، بلکه موفقیت در نبرد نابرابری بود بین صاحبان قدرت در فوتبال با صاحبان اراده. آنهایی که ظاهرا این روزها هرچه دلشان بخواهد در فوتبال این مرز و بوم انجام می دهند و آن را ملک بلامنازع خود می دانند.

 

این قدرت عمل را از تعویق یک مسابقه بگیرید (به بهانه ی نیامدن هواپیما درحالی که چندین ساعت برای در اختیار گرفتن اتوبوس برای طی کردن یک مسیر حداکثر 5 ساعته زمان داشته باشند)، تا حق عدم انتخاب ورزشگاه خانگی تیم حریف. آنها بر این باورند که باید هر تیمی در برابرشان قرار می گیرد دست و پا بسته باشد و از ترس مرگ خودکشی کند و دوستان از روی بزرگواری حق انتخاب نوع مردن را تنها به او واگذارند! اینکه تیمی مانند داماش با دست خالی بیاید و صدرنشینی را از آنها بگیرد و به تیمی دیگر بدهد نه تنها به مذاقشان خوش نمی آید که سعی می نمایند به طرق مختلف شیرینی آن را برای هوادارانمان لوث نمایند. آقایان پس از به کرسی نشاندن حرف نادرستشان در پی یک جنجال چند روزه، زمانی که دیدند در زمین مسابقه شکست را پذیرا شدند، ثانیه هایی پس از باخت به فکر اکران سناریویی تازه افتادند و آن محکوم کردن هواداران داماش بود.

 

آنها با فرافکنی علت باخت استقلال را ابتدا برنامه ی روشنگرایانه ی نود در شب پیش از بازی دانستند و سپس توهین های هواداران داماش. دوستان معتقد بودند که باید سکو های نزدیک به نیمکت داماش هم به مانند جایگاه ویژه تماشاگران بازی را در نهایت آرامش مشاهده بنمایند! و به کذب مدعی شدند که داماشی ها حرفهایی رکیکی زدند که حتی در محله ی نازی آباد هم تاکنون نشنیده بودند!

 

این حرف در حالی زده شد که اولا ما برعکس بعضی ها به هیچ وجه اعتقاد نداریم که مردمان نجیب نازی آباد تهران شهره به فحاشی هستند. در ثانی به گواه همه ی دوربین های تلویزیونی و امنیتی ورزشگاه، چه پیش از شروع و یا پس از پایان بازی و چه در طول مسابقه هرگز هواداران داماش به سرمربی استقلال واژه ی رکیکی به کار نبردند و تنها با ساخت شعارهایی فی البداهه قدرت فرا قانونی ایشان را به چالش کشیدند و از حجازی بزرگ یاد کردند و او را ستودند. حال اگر تشویق مرحوم حجازی به مذاق بعضی ها خوش نمی آید داستان دیگری است. ثانیا همانگونه که خود سرمربی استقلال تایید کردند همه ی حواشی به بخشی کوچکی از ورزشگاه مربوط میشد که مجاور هواداران استقلال بود و علت آن تنشی بود که در پی پاسخ دادن به شعارهای هواداران مهمان بروز کرده بود و البته بلافاصله توسط خود هواداران با زدن سوتهای ممتد فیصله پیدا کرد.در روز سه شنبه حدود بیست هزار هوادار داماش بدون کوچکترین اتفاق بدی آمدند و تیمشان را تشویق کردند و با شادمانی ورزشگاه را ترک نمودند.حال اگر در لحظاتی محدود گروهی حرکتی کرده باشند که به هیچ وجه مورد تایید ما نخواهد بود را نباید به آن خیل جمعیت موقر نسبت داد. کما اینکه باشگاه داماش بارها در ورزشگاه خانگی استقلال از سوی گروهی از هواداران میزبان مورد هتاکی قرار گرفت و هرگز ما آنها را به حساب همه ی هواداران باشگاه استقلال نخواهیم گذاشت.

 

متاسفانه داستان به همین جا هم ختم نشد و آقایان برای سر پوش گذاشتن بر روی نقاط ضعف خود موضوع جنجال را به سمت بازیکن تازه وارد داماش هدایت نمودند و سعی در تشویش اذهان کردند. بازیکنی که با مبلغی ناچیز به داماش آمده و خوشبختانه مثمر ثمر واقع شده است. بازیکنی که مبلغ قرار داد یکساله او از پول قرارداد هفتگی بعضی از بازیکنان چند میلیاردی کمتر است. بازیکنانی که با زیر پا گذاشتن سقف قرار داد، رکوردی جدید در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر ثبت نمودند! البته همه و به ویژه خود مسئولان استقلال به خوبی می دانند که این هیاهو هم سودی برایشان نخواهد داشت و فرزندان سرزمین مهربانی سربلند بیرون خواهند آمد.

 

در پایان کانون هواداران داماش گیلان ضمن قدردانی از هواداران فهیم باشگاه که به واقع یار دوازدهم تیمشان بودند، به دوستانمان در باشگاه استقلال اعلام می دارد که به جای کاشتن درخت کینه و نفرت بیاییم باغ مهربانی را با قطره هایی اندک اما زلال بارورش سازیم.

 

کانون هواداران باشگاه داماش گیلان

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید