این پیشکسوتان یک تیم هستند که به همراه هواداران به یک باشگاه می توانند هویت ببخشند.

طبق رویکرد هفت ساله وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان از بدو تاسیس این رسانه هواداری و خبری، همیشه سعی شد تا حد توان از پیشکسوتان تاریخ باشگاه داماش یاد شود و موجب آشنایی  نسل جوان با پیشکسوتان این باشگاه بشویم که با تلاشخود ریشه های این تیم را آبیاری کردند تا داماش امروز به سان یک میراث به نسل جدید فوتبال رشت برسد.

 

هفتم مرداد ماه با سالروز تولد امیر افتخاری فوتبالیست پرافتخار شهرباران مصادف است… افتخاری هفتم مرداد 1343 در محله نیک مرام رشت چشم به جهان گشود و با استقلال رشت و نسل طلایی آن توانست فوتبال رشت را برای اولین به سطح اول فوتبال کشور برساند.

 

مقام قهرمانی جام ملت های آسیا، مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا، مقام قهرمانی لیگ برتر ایران(دسته یک سابق)، مقام قهرمانی جام حذفی ایران، بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی و … فقط بخشی از کلکسیون افتخارات این پیشکسوت ملی پوش تاریخ باشگاه داماش است.

 

 همچنین ملی پوش رشتی سابق تیم ملی حدود یک دهه است که در جرگه ی مربیگری ورود کرده است و علاوه بر داماش گیلان و سایپا که به عنوان مربی سابقه حضور دارد، چند سالی است که سرمربی گری تیمی در ونکور کانادا را برعهده دارد.

 

وارش اسپرت- به نیابت از هواداران داماش گیلان سالروز تولد مروارید گرانبهای فوتبال رشت را تبریک عرض می کند و برای ایشان آرزوی موفقیت های روزافزون در عرصه ورزشی و زندگی شخصی دارد.

 

مصاحبه تفصیلی وارش اسپرت با امیر افتخاری در زمستان 1391