دیدار تیم های داماش گیلان و صنعت نفت آبادان در استادیوم سردار جنگل برگزار می شود.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، با توجه به سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در اواسط هفته جاری به کلانشهر رشت، دیدار حساس تیم های داماش گیلان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته اول که قرار بود ساعت 16:30 روز دوشنبه 24 فروردین در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار شود، در همان تاریخ و ساعت در استادیوم سردارجنگل رشت انجام خواهد شد.

 

استادیوم شهید دکتر عضدی که از چند روز قبل خود را آماده حضور رئیس جمهور و تجمع مردمی کرده است، شرایط برگزاری مسابقه در این روزها را ندارد و با توجه به مخالفت سازمان لیگ در خصوص تعویق دیدار داماش و نفت آبادان، پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری مسابقه در چمن مصنوعی شهر لنگرود و استادیوم سردارجنگل رشت شنیده می شد که سرانجام با مخالفت هر دو تیم مصوب شد این دیدار در استادیوم سردار جنگل برگزار شود.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

گفته می شود، دلیل مخالفت کمیته مسابقات سازمان لیگ، تصمیم آنها برای برگزاری سه هفته پایانی لیگ دسته اول است.

 

تیم فوتبال داماش گیلان طی روزهای گذشته تمرینات خود را در چمن طبیعی استادیوم سردارجنگل و دانشگاه برگزار کرده تا خود را به شرایط برگزاری این مسابقه وفق دهد.

لازم به ذکر است براساس آخرین خبر، این دیدار از شبکه استانی باران به دلیل مشکلات فنی که در استادیوم سردارجنگل با آن رو به رو است پخش زنده نمی شود.

 

 

 

کمیته مسابقات، لیگ دسته اول، داماش گیلان، صنعت نفت آبادان، استادیوم سردارجنگل، استادیوم شهید دکتر عضدی رشت، حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران،