وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : پنجشنبه شب گذشته برای هواداران داماش علاوه بر آغاز فصل جدید لیگ برتر ، بدعتی در رفتار یگان ویژه استان گیلان به ارمغان آورد.

هواداران داماش پس از ورود به استادیوم ماموران یگان ویژه را با گل ، شیرینی و چهره های محبت آمیز دیدند و از سویی دیگر تدبیری که فرمانده یگان ویژه گیلان برای آرامش سکوها در نظر گرفته بود، به خوبی جواب داد و در مسابقه ای که یک هفته قبل از الگیلانو برگزار می شد ، شعارهای توهین آمیزی نشنیدیم.

 

جالب تر آنکه جایگاهی که در فصل های قبل به مانند انبار باروت بود ، عملکرد قابل تحسینی داشت. در پایان بازی و پس از صحبت با برخی هواداران حاضر در آن جایگاه حرف های تقریبا یکسانی میشنوی و اکثر آنان متفق القول می گفتند: "بر خلاف بازی های قبل نیروی انتظامی امنیت سکوها را به ما سپرد و ما هم از این اعتماد استقبال کردیم" آنها این عقیده را داشتند که برای تماشای فوتبال و در واقع شور و هیجان ورزشی آن به استادیوم می آیند و مطمئنا شرایط آنها و استادیوم با فضای پادگانی سنخیتی ندارد.

 

در جریان بازی شاهد بودیم زمانی که عده ای اندک در قسمتی دیگر از استادیوم که قصد به حاشیه بردن تشویق ها را داشتند که با هوشیاری و واکنش به موقع باقی هواداران مواجه شدند که این می تواند نوید روزهای خوب در استادیوم پیر رشت باشد. هواداران داماش نشان دادند اگر به آن ها احترام گذاشته شود و نیروی انتظامی به آن ها به مانند یک مجرم نگاه نکند ، رضایت دو طرف جلب خواهد شد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید