varesh-sport.com : آقای افشه از بازی داماش و نفت بفرمائید. بعد از مدت ها در ترکیب قرار گرفتید…

به هر حال نظر سرمربی تیم آقای قاسمپور بود که من در بازیهای گذشته نباشم و در این مسابقه نیز از ابتدا بازی کنم . من تابع تصمیم سرمربی و باشگاه هستم و اگر خواستند بازی می کنم و اگر هم تشخیص دادند که نباشم چه روی نیمکت باشم و چه روی سکو و چه در خانه برای تیم آرزوی موفقیت می کنم.

به لحاظ بار فنی به نظر من نیمه اول مسابقه در سطح بالاتری از نیمه دوم و وقت های اضافه بود و شما دیدید که از نیمه دوم هم بچه های ما و هم بازیکنان تیم نفت یا به علت خستگی و یا به خاطر بازی در چمن مصنوعی دچار گرفتگی عضله و یا خستگی می شدند . به هر حال خوشحالیم که توانستیم در این مسابقه به آن نتیجه ای که می خواهیم برسیم.

 

varesh-sport.com : در این بازی توانستید یک گل هم به ثمر برسانید در این مورد چه صحبتی دارید ؟

این گل در واقع با زحمات بچه ها بود و بیشتر از همه هم محمد آبشک روی این گل تاثیر داشت که چند بازیکن را داخل محوطه جریمه و از جناح راست دریبل زد و سانتر خوبی را هم انجام داد که من با ضربه سر توپ را به گل تبدیل کردم . ضمن اینکه من ضربه سر خوبی را هم نزدم ولی شانس با من یار بود و توپ وارد دروازه شد.

 

varesh-sport.com : بعد از زدن گل شادی نکردید دلیل خاصی داشت؟ آیا به خاطر این بود که اعتراض داشته باشید که چرا در ترکیب نیستید؟!

نه به هیچ وجه چنین مسئله نبوده است و تکذیب می کنم . به نظر من گل زدن به نفت آن هم وقتی در خانه خودمان از این تیم عقب باشیم و گل تساوی را بزنیم نیاز به شادی ندارد و اگر گل دوم و یا سوم را می زدیم مطمئنا شادی هم می کردم .

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب…

 

varesh-sport.com : بعضی ها دلیل تعویضت را هم با این موضوع بی ارتباط نمی دانستند…

من از کادر فنی نپرسیدم که چرا تعویض شدم ولی به هر حال فکر می کنم تعویض یک بازیکن طبیعی باشد و کادر فنی این حق را دارد که یک بازیکن را تعویض کند. من نه اعتراضی کردم و نه حرکتی را انجام دادم و مطمئنا به این علت تعویض نشدم.

 

varesh-sport.com : بازی بعدی تیم ما با پرسپولیسی است که چندان حال و روز خوبی را ندارد. پیروزی در این دیدار برای ما محتمل خواهد بود؟

به نظر من بازی با پرسپولیس به دلیل اینکه این تیم در شرایط مناسبی قرار ندارد یکی از سخت ترین بازیهای ما در این فصل است . امیدوارم که در روز مسابقه شرایط آب و هوایی هم مناسب باشد چون بازیکنان به لحاظ بازی بر روی زمین و فنی مشکلی ندارند ولی اگر هوا مساعد نباشد هم تیم ما و هم تیم پرسپولیس نمی توانند فوتبال مناسبی را از خود نشان دهند . به هر حال از آنجایی که شرایط تیم ما به لحاظ روحی و روانی و اعتماد به نفس بالا رفته است من فکر می کنم به امید خدا در این دیدار هم نتیجه بگیریم.

امیدوارم تیم را از بیرون به حاشیه نبرند وگرنه شکر خدا تیم به لحاظ بار روحی و روانی و همینطور فنی در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد و این امید و توان را داریم که بتوانیم سهمیه آسیایی را بگیریم . مگر پرسپولیس که سال قبل در جام حذفی قهرمان شده بود الان کجای جدول است؟! چرا ما نتوانیم چه با قهرمانی در جام حذفی و چه در بازیهای لیگ به سهمیه آسیایی دست پیدا کنیم؟!

 

varesh-sport.com : منظور شما در مورد حاشیه از بیرون چه بود؟ رسانه ها…؟

نه منظورم به طیف خاصی نیست و به نظر من باید مردم ، بازیکنان ، رسانه ها و …دست به دست هم بدهیم تا این تیم موفق باشد.

 

varesh-sport.com : و هواداران … این حمایت ها را چطور می بینید؟

بی نظیر بودند و مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند. به نظر من باید دست تک تک این تماشاگران را بوسید که در چنین شرایط زمانی هم دست از حمایت برنداشتند و در یک روز وسط هفته هم اینقدر با شور و شوق 90 و حتی 120 دقیقه تیم را تشویق می کنند . چنین هوادارانی را من هیچ جای دیگر ندیده ام که اینقدر خستگی ناپذیر تیمشان را تشویق کنند .

 

varesh-sport.com : و حرف پایانی…

جا دارد باز هم ازشما وهواداران تشکر کنم که در سرما و گرما یار و یاور تیم بودید و انشالله بتوانیم با بدست آوردن نتیجه خوب گوشه ای از زحمات هواداران و شما را جبران کرده باشیم.