پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران عهده دار سرمربیگری داماش شد!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، بهروز رهبری فر بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس که در تیم های استیل آذین تهران و شاهین بوشهر به عنوان کمک مربی فعالیت داشته است، اولین تجربه سرمربیگری خود را در تیم فوتبال داماش گیلان بدست می آورد!

 

پس از جلسه ای که بعدازظهر امروز بین عابدینی و رهبری فرد در دفتر باشگاه داماش در تهران برگزار شد، مدیرعامل داماش گیلان سکان هدایت این تیم در ادامه رقابت های لیگ دسته اول را به پیشکسوت باشگاه پرسپولیس واگذار کرد.

 

رهبری فرد قرار است روز یکشنبه 16 فروردین مستقیما به سیرجان برود تا هدایت داماش در دیدار مقابل گلگهر سیرجان را برعهده بگیرد.

 

امیر عابدینی با تائید خبر فوق به سایت "ورزش سه" گفت: من به توانایی های بهروز کاملا اطمینان دارم و میدانم که او می تواند داماش را در لیگ یک حفظ کند.

وی ادامه داد: از امید هرندی هم که در طی ماه های گذشته برای داماش زحمات زیادی کشیده است هم تشکر می کنم. خیلی دوست داشتم که با او این راه را ادامه می دادیم اما وی اصرار داشت که دیگر فضا برای ماندنش مهیا نیست.

مدیرعامل داماش در پاسخ به این سوال که آیا رهبری فر در سال آینده هم هدایت داماش را برعهده خواهد داشت یا خیر گفت: اجازه دهید در این مورد پس از پایان فصل صحبت کنیم اما یقین داشته باشید که برنامه ما برای او و داماش تنها برای چهار بازی نیست.

وی افزود: داماش هنجاری زیبا است که با پوست و خون مردم رشت گره خورده است و من همیشه به این عُلقه مردم احترام گذاشته ام. ضمن اینکه باید خبری خوش هم بدهم که بعد از چند سال که ما هی می گفتیم مشکل داماش حل می شود ونشد و باز هی می گفتیم حل میشه و نشد، مشکلات برطرف شد و قرار است در ماه جاری کارخانه سه میلیارد تومان پول به باشگاه تزریق کنند و این مسئله در هر ماه تکرار خواهد شد و انشالله با برنامه ای سه ساله که قبلا گفته بودم 5 ساله، قهرمان آسیا می شویم.

 

لازم به ذکر است، تمامی خطوط خبر فوق دروغ سیزدهم نوروز و یک شوخی بود و فاقد هرگونه ارزش خبری می باشد.

وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان پیشاپیش سیزده بدر خوبی را برای تمامی مردم دیار گیل و دیلم آرزو می کند و امیدواریم که سیزده داماش هم بدر شود و داماش با هواداراش به آنچه که واقعا استحقاقش را دارند برسند و شادی را هم پس از مدت ها تجربه کنند…

 

 

 

سرمربی داماش گیلان، دروغ سیزده، وارش اسپرت، تارنمای هواداران داماش گیلان، سایت داماش، بهروز رهبری فر، امیر عابدینی، مدیرعامل داماش، damash،