مراسم معارفه نصیر نعیمی‌پور مالک جدید باشگاه داماش گیلان شب گذشته در هتل کادوس رشت برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در این مراسم که با حضور متولیان ورزش و فوتبال استان، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال داماش گیلان برگزار شد، ابتدا جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان به ایراد سخنرانی پرداخت. وی در بخشی از صحبت‌های خویش گفت که همه تیم‌های گیلانی از جمله داماش، خط قرمز او هستند و باید تمام ورزش‌دوستان استان در راستای موفقیت این تیم‌ها که سرمایه‌های ورزش استان هستند، گام بردارند.

در ادامه مراسم، مجتبی بیژن به نمایندگی از سایر بازیکنان در مورد شرایط تیم صحبت کرد. او ابتدا صحبت‌هایش را با یادی از مصطفی فرزانه، هوادار فقید داماش آغاز کرد. سپس در ادامه اظهار داشت که عدم آرامش درون تیمی به دلیل مشکلات مالکیتی، مالی و آماده‌سازی ضعیف، تاثیر زیادی در نتایج ضعیف داماش در این فصل داشته است و ابراز امیدواری کرد با حضور تیم مالکیتی جدید، داماش دوباره به روزهای خوبش بازگردد.

سرانجام نصیر نعیمی‌پور، مالک جدید باشگاه داماش صحبت‌هایش را با موضوعیت کشمکش‌های مالکیتی با مالک سابق باشگاه آغاز کرد. او سپس ابراز امیدواری کرد که تیم با کسب ۵۵ امتیاز از بازی‌های باقیمانده می‌تواند به لیگ برتر صعود کند و حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، تلاش خواهد کرد تا تیم به رتبه‌ای آبرومند در جدول مسابقات برسد تا فصل آینده تیم پرقدرت و با روحیه وارد مسابقات شود. نصیری پور در ادامه اظهار داشت که از تمام توانش برای حمایت از باشگاه و سیر صعودی باشگاه استفاده خواهد کرد.

از سایر افراد حاضر در این جلسه می‌توان به قربانعلی الماسخاله، مهدی آقازاده، افشین ناظمی، جهانگیر عسگری، اغلب بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان، کادر فنی و تدارکات، لیدرها و اصحاب رسانه اشاره کرد.